رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

مردم ایران ۲۲ بهمن بار دیگر دشمنان انقلاب را ناامید خواهند کرد

کدخبر: 2010411

حجت‌الاسلام محمد محمدی‌‌گلپایگانی گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی فردا با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید خواهند کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: حجت‌الاسلام محمد محمدی‌‌گلپایگانی امشب در بدو ورود به بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی برای همیشه در تاریخ ماندگار شد و مردم فردا با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با ارزش‌های انقلاب، امام و رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور مردم استان بوشهر در دوران پیروزی انقلاب اسلامی مردم این استان را ولایت‌مدار و دین‌دار توصیف کرد و بیان داشت: برای بنده افتخاری است که بار دیگر در جمع مردم ولایت‌مدار بوشهر حاضر می‌شوم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: فردا در جای جای میهن اسلامی مردم عاشق انقلاب و رهبری در صحنه حضور در راهپیمایی بار دیگر به دنیا نشان خواهند داد که به انقلاب خود وفادار هستند.

محمدی‌گلپایگانی یادآور شد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی فردا با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید خواهند کرد.

وی اظهار داشت: بنده حامل سلام مقام معظم رهبری به مردم ولایت‌مدار استان بوشهر هستم و فردا در راهپیمایی 22 بهمن توفیق دیدار با آنان را خواهم داشت.

ارسال نظر: