محمود احمدی‌نژاد:

جایگاه پاسداران انقلاب رفیع تر از آن است که با سخن یا عمل نادرست افراد یا گروهها مخدوش شود

کدخبر: 2016538

محمود احمدی نژاد گفت: ملت ایران بالنده تر از همیشه پی جوی آرمانهای انقلاب است

به گزارش « نسیم آنلاین » محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاههای مختلف تهران تاکید کرد که ملت بزرگ و انقلابی ایران با عبور از موانع و پیچ و خم های فراوان و کسب تجربیات ارزنده در طول 37 سال گذشته اینک بالنده تر و مستحکم تر از همیشه گامهای خود را به سوی اهداف متعالی به پیش می برد .

وی که درباره آرمانهای انقلاب برای دانشجویان سخن می گفت افزود: ملت صلح طلب و نیک اندیش ایران همواره به مواضع شفاف و شجاعانه خود در قبال مسائل منطقه ای و جهانی افتخار می کند و امروز نیز در جهان به عنوان پرچمدار راستین عدالت خواهی و حق طلبی شناخته می شود .

رئیس جمهور سابق از ملت ایران به عنوان یک ملت آبدیده در کوران حوادث مختلف یاد کرد و افزود: مردم ایران با آرمانهای گرانسنگ انقلاب که بالاترین و ارزشمندترین آرمانهای اصیل انسانی است پیوندی ناگسستنی برقرار کرده اند و با وجود همه تلاشهای به عمل آمده از سوی شیطان به هیچ قیمتی از تحقق اهداف متعالی خود که متضمن سعادت بشر است کوتاه نخواهند آمد .

دکتر احمدی نژاد در توضیح راجع به مطالب یکی از حضار درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نهاد انقلابی را یادگار ارزشمند امام راحل (ره) و برآمده از متن مردم و انقلاب عظیم ملت، متعلق به کشور و در خدمت مردم و انقلاب توصیف کرد و گفت: جایگاه پاسداران انقلاب رفیع تر از آن است که با سخن یا عمل نادرست افراد یا گروهها مخدوش شود .

رئیس جمهور سابق تصریح کرد که سپاه پاسداران در عمر با برکت خود منشا خدمات فراوان و کم نظیری به ملت ایران بوده و بویژه در دوران دفاع مقدس با تقدیم دهها هزار شهید، جانباز و آزاده سهم بزرگی را در صیانت از انقلاب ، تمامیت ارضی کشور و استقلال ملت ایران برعهده داشته و در آینده نیز خواهد داشت .

وی به سخنان امام راحل(ره) که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود ، اشاره کرد و گفت: پاسداران انقلاب در دل و اندیشه مردم و در متن انقلاب و کشور جای گرفته اند و مانند دیگر فرزندان ملت در نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران پشتیبان نیرومندی برای ملت در خدمت کشور و آرمانهای بلند الهی و انسانی انقلاب خواهند بود .

ارسال نظر: