نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری:

مسئولان تدبیری برای اشتغال جوانان بیندیشد

کدخبر: 2016701

آیت‌الله احمد بهشتی در اجلاسیه امروز مجلس خبرگان رهبری به برخی ناهنجاری‌ها و مشکلاتی چون بیکاری در کشور اشاره کرد و از مسئولان خواست برای اشتغال جوانان تدبیری بیندیشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت الله احمد بهشتی نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری همچون هجده اجلاس گذشته دوره چهارم مجلس خبرگان در نوزدهمین اجلاس این مجلس به ایراد نطق پرداخت.

بهشتی با تسلیت ایام فاطمیه، یا دو خاطره آیت الله خزعلی گرامی داشت و گفت: «آیت الله خزعلی به عنوان یک شخصیت دینی و فرهنگی نقش بسزایی در جامعه داشتند به گونه ای که رحلت ایشان، خلائی را در جامعه به دنبال داشت. رضوان خداوند بر او باد».

نماینده مردم فارس در ادامه به برخی ناهنجاری ها و مشکلاتی چون بیکاری در کشور اشاره کرد و از مسؤولان خواست برای اشتغال جوانان تدبیری بیندیشد.

وی همچنین از خطر افت علمی در کشور ابراز نگرانی کرد و خواستار ارائه برنامه های راهبردی در این مورد شد.

بهشتی همچنین یادو خاطره آیت الله واعظ طبسی را گرامی داشته و ارتحال ایشان را تسلیت و انتصاب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به عنوان تولیت جدید آستان قدس رضوی با حکم رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت.

وی در پایان با اشاره به تحولات منطقه ، جنایات آل سعود در کشور یمن و حمایت از گروه های تروریستی در سایر کشورها از سوی عربستان سعودی به شدت محکوم کردو به دفاع از حزب الله لبنان پرداخت که از سورای شورای همکاری به سرکردگی عربستان به ناحق تروریست خوانده شده است.

ارسال نظر: