با تصویب هیات وزیران؛

مجوز مشروط ورود ۴ دستگاه خودرو و تجهیزات آموزشی از کره‌جنوبی صادر شد

کدخبر: 2024376

هیات وزیران با ورود و ترخیص چهار دستگاه خودرو سواری و تجهیزات آموزشی اهدایی از کشور کره‌جنوبی مشروط به عدم شماره‌گذاری خودروها و صرفاً برای آموزش فنی و حرفه‌ای موافقت کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیات وزیران با ورود و ترخیص چهار دستگاه خودرو سواری و تجهیزات آموزشی اهدایی از کشور کره‌جنوبی مشروط به عدم شماره‌گذاری خودروها و صرفاً برای آموزش فنی و حرفه‌ای موافقت کرد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری این مصوبه را برای اجرا به وزارت صنعت، معدن و تجارت - وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.

متن مصوبه هیات وزیران به شرح زیر است:

ورود و ترخیص چهار دستگاه خودرو سواری و تجهیزات آموزشی اهدایی از کشور کره جنوبی به شرح زیر، صرف نظر از کارخانه سازنده و بدون رعایت شرط سال ساخت و آیین نامه ضوابط فنی واردات خودرو، موضوع تصویب نامه شماره 18758/ت28817 هـ مورخ 10/4/1382 و با سود بازرگانی صفر درصد، مشروط به عدم شماره گذاری خودروها و صرفاً برای آموزش فنی و حرفه ای و با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط مجاز است:

1- یک دستگاه خودرو آموزشی (Optima) مدل 2014 2- یک دستگاه خودرو آموزشی (Cerato) مدل 2013 3- یک دستگاه خودرو آموزشی (Sorento) مدل 2013 4- یک دستگاه خودرو آموزشی (Sportage) مدل 2014 5- چهار دستگاه موتور آموزشی خودرو 6- پنج دستگاه گیربکس آموزشی خودرو

ارسال نظر: