با صدور پیامی

علی لاریجانی انتصاب عسگری به ریاست سازمان صداوسیما را تبریک گفت

کدخبر: 2031858

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، انتصاب علی علی عسگری را به ریاست سازمان صداوسیما را تبریک گفت.

به گزارش « نسیم آنلاین » علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتصاب عبدالعلی علی عسگری به ریاست سازمان صدا و سیما را تبریک گفت و از زحمات ریاست قبلی این سازمان تشکر کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر عبدالعلی علی عسگری ریاست محترم سازمان صدا و سیما انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم . بحمدلله حضرتعالی از سوابق درخشان انقلابی و تجارب موفق و ماندگار در رسانه ملی برخوردار می‌باشید و امید است با همت و مدیریت شما شاهد تحول و توسعه هم از نظر فنی و کمی و هم در بخش محتوا و غنی سازی برنامه های رسانه ملی باشیم . همچنین از زحمات ارزشمند جناب آقای محمد سرافراز در طول دوران تصدی ریاست سازمان صدا و سیما تقدیر و تشکر می‌کنم.

ارسال نظر: