رضا سراج در واکنش به سندسازی اخیر بی‌بی‌سی مطرح کرد؛

پروژه مشترک رسانه بهاییان و جریان نفاق برای تحریف و تشکیک در افکار امام (ره)

کدخبر: 2038404

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به پروژه تخریب و تحریف اندیشه های امام(ره) گفت: تشکیک در اندیشه‌های امام خط مشترک بی‌بی‌سی و جریان نفاق داخلی است تا با هدف قرار دادن انقلابی‌گری و استکبارستیزی راه را برای هضم ایران در نظام سلطه فراهم کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رضا سراج کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با فارس، با بیان اینکه سند سازی اخیر بی‌بی‌سی ادامه پروژه امام‌زدایی از جامعه ایران است، اظهار داشت: شاهد این هستیم که بعد از رحلت امام (ره) رسانه‌های بیگانه و یک جریان همکار در داخل که به آن نفاق جدیدی می‌گوییم سعی کردند انقطاعی میان نسل‌های مختلف انقلاب و اندیشه‌‌های امام(ره) ایجاد کنند.

سراج ادامه داد: جریان نفاق وقتی متوجه شکست خود در این مسیر شدند، به سمت تخریب حضرت امام روح‌الله پیش رفتند و ما دیدیدم که جریان همکار داخلی که در درون اصلاح‌طلبان جای داشت، صراحتا اعلام کردند که تفکر امام باید به موزه سپرده شود چون پوپولیستی و خشونت‌آفرین است.

این کارشناس مسائل استراتژیک ادامه داد: این جریان وقتی از تخریب هم نتیجه‌ای نگرفت تحریف مکتب امام را که در راس آن شاهد خاطره‌گویی و تحریف اصول و محکمات اندیشه امام(ره) به ویژه در حوزه ارتباط با آمریکا و استکبارستیزی هستیم را رویه و هدف خود قرار داد.

سراج با تاکید براینکه تحریف و تشکیک خطی است که اکنون از سوی جریان نفاق دنبال می‌شود اظهار داشت: اکنون علاوه بر تحریف، تشکیک در حوزه اندیشه امام دنبال می‌شود و مستند بی‌بی‌سی نیز در راستای جریان همکار داخلی همین خط را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به پیوند جریان نفاق داخلی با فرقه ضاله بهاییت و با بیان اینکه پروژه مشترکی بین رسانه‌های بیگانه به‌ویژه بی‌بی‌سی که متعلق به بهاییت است و جریان نفاق داخلی پیرامون تحریف و تشکیک در اندیشه‌های امام تعریف شده است،گفت: این جریان در دومین گام انقلابی‌گری و استکبارستیزی را هدف قرار داده‌اند تا راه را برای هضم نظام جمهوری اسلامی توسط نظام سلطه فراهم کنند.

سراج با بیان اینکه این پروژه بی‌بی‌سی درحال حاضر با رسوایی روبرو شد و بار دیگر سندی بر اسناد بی‌اعتبار بودن این بنگاه سلطنتی در تاریخ ثبت شد تصریح کرد:‌ باوجود این رسوایی برای بی‌بی‌سی نباید فراموش کنیم که اصل پروژه پابرجاست و این خط رسانه‌ای همچنان به دنبال هموار کردن راه نظام سلطه از طریق راه تشکیک در تفکر استکبارستیزی است.

این کارشناس مسائل استراتژیک در پایان تاکید کرد: چون جریان نفاق داخلی راه ادامه حیات خود را در سبد غرب دنبال می‌کنند، مسائلی چون استکبارستیزی و ارتباط با آمریکا پروژه‌هایی است که در آینده از سوی این جریان مطرح و دنبال می‌‌شود.

ارسال نظر: