رئیس کمیسیون عمران مجلس نهم:

"ارج" های زیادی در عصر پسابرجام تعطیل شده‌اند

کدخبر: 2038814

سیدمهدی هاشمی با اشاره به اینکه در عصر به‌ اصطلاح پسابرجام هیچ اولویتی نه در اقتصاد، نه در فرهنگ و نه در علم شاهد نیستیم، گفت: کارخانه‌های زیادی تعطیل شده است، اما در معرض توجه قرار نمی‌گیرند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس نهم در گفتگو با فارس با اشاره به تعطیل شدن کارخانه لوازم خانگی «ارج»، گفت: «ارج‌»های زیادی تعطیل شده است، اما در معرض توجه قرار نمی‌گیرند و اگر تعطیلی کارخانه ارج امروز مطرح شده است و حساسیت روی آن ایجاد شده، به علت برند قدیمی و نام شناخته‌شده آن است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه دولت به داد کارخانه ارج برسد، اظهار داشت: کارخانجات تعطیل‌شده و یا در معرض تعطیلی بسیاری امروز در کشور وجود دارد که صدایشان به جایی نمی‌رسد.

هاشمی با تأکید بر اینکه دولت مدت‌هاست از ترس تورم، خودکشی با رکود را پذیرفته است، گفت: امروز که نفت دو برابر فروخته می‌شود، همان وضعیت زمانی را داریم که نیمی از این مقدار فروخته می‌شد و ما امیدواریم که دولت در این باره یک شفاف‌سازی به خرج‌ دهد.

رئیس سابق کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز و در عصر به‌اصطلاح پسابرجام که هیچ اولویتی نه در اقتصاد، نه در فرهنگ و نه در علم شاهد نیستیم، گفت: اگر واقعاً برجام دستاوردی داشته است، دولت اعلام کند که ما هم خوشحال شویم.

ارسال نظر: