داود محمدی خبر داد:

ورود کمیسیون اصل ۹۰ به پرونده حقوق‌های نجومی/ جلسات کارگروه بررسی فیش‌های نجومی تاکنون تشکیل نشده

کدخبر: 2042878

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از ورود این کمیسیون به بررسی پرونده حقوق‌های نجومی خبر داد و اعلام کرد: جلسات کارگروه بررسی فیش‌های نجومی که رئیس مجلس دستور تشکیل آن را داده بود، تاکنون تشکیل نشده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، داود محمدی نماینده مردم قزوین و رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس اظهار داشت: اگر مشکلات و موضوعاتی از طرز کار دستگاه‌های اجرایی، قضایی و حتی خود مجلس به کمیسیون اصل 90 منعکس شود، حتماً کمیسیون آن را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

وی با اشاره به پرونده فیش‌های حقوقی نجومی برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی، اعلام کرد ان‌شاءالله زمانی که شاکله کمیسیون اصل 90 شکل گرفت، حتماً کمیسیون با حضور مسئولان مربوطه موضوع را بررسی خواهد کرد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در ادامه تصریح کرد: رئیس مجلس هم اخیراً دستور برای تشکیل کارگروهی به منظور رسیدگی به موضوع حقوق‌های نجومی صادر کردند که در آن کارگروه هم این مسئله بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بنده از کمیسیون اصل 90 در این کارگروه عضو هستم، تصریح کرد: ابعاد مختلف موضوع حقوق‌های نجومی در کارگروه مذکور بررسی می‌شود اما تاکنون جلسات این کارگروه آغاز نشده است.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: به محض اینکه بنده به عنوان رئیس کمیسیون اصل 90 انتخاب شدم، نامه‌ای به هیأت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی نوشتم و از آنان درخواست کردم هر چه سریعتر نمایندگان خود را برای عضویت در کمیسیون اصل 90 معرفی کنند، تا شاکله کمیسیون شکل گیرد.

ارسال نظر: