حجت‌الاسلام رئیسی: فیش‌های نجومی مربوط به دولت خاصی نیست

کدخبر: 2044380

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به دریافت حقوق‌های نجومی توسط برخی از مدیران گفت: بحث دولت خاصی نیست و این تخلفات با دولت اسلامی سازگاری ندارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با باشگاه خبرنگارن جوان ؛ در واکنش به دریافت حقوق‌های نجومی توسط برخی از مدیران اظهار داشت: به نظر نیازمند یک نظام عادلانه، هماهنگ و سازوکاری برای پرداخت حقوق‌ها هستیم.

وی افزود: با وجود یک نظام عادلانه پرداخت، هیچ کس به خود اجازه نخواهد داد تا از تبصره‌ها و روابط استفاده کند تا مشکلات این چنینی به وجود آید.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به راه‌های مقابله با فیش‌های نجومی اظهار داشت: اولین برخورد بازپس گیری پول‌هاست و دوم برخورد با متخلفین است و مسئله بعدی تعیین سازوکاری است که از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کند و مورد آخر نظارت مداوم در درون سازمان و هم بیرون از سازمان هاست که این نظارت وجود داشته باشد.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه در مورد برخورد دولت با این مسئله تصریح کرد: به نظر می‌رسد باید یک اراده و عزم جدی برای پیشگیری و برخورد وجود داشته باشد و البته دو سه مورد برخورد دولت با مدیران ارشد نظام بانکی مورد تحسین است اما کفایت نمی‌کند و باید نظارت بیشتری وجود داشته باشد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود فیش‌های حقوقی در دولت جدید افزایش زیادی داشته اظهار داشت: بحث دولت خاصی نیست و این تخلفات با دولت اسلامی سازگاری ندارد.

حجت‌الاسلام رئیسی در پایان خاطر نشان کرد: اینکه کدام شخص و دولت در این مسئله دخیل بوده فرقی نمی‌کند و در هر مقطعی که این کار انجام شده این نوع دستمزدها هیچ گونه تناسبی با نظام اسلامی ندارد.

ارسال نظر: