ابوترابی‌فرد:

شهدا انقلاب را بیمه کرده‌اند/ نام شهدا در دنیا می‌درخشد

کدخبر: 2047202

نایب رئیس اول مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه اقتدار امروز ایران به برکت خون شهدا است، گفت: شهدا انقلاب را بیمه کرده‌اند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امشب در مراسم سالروز شهادت حجت‌الاسلام محمدحسین افتخاری نماینده دوره سوم مجلس مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در مسجد بالامحله فومن شهید افتخاری را مهاجر‌الی‌الله دانست.

وی حضور پرشور مردم در مراسم مذکور را نشانه وفاداری نسبت به شهید افتخاری عنوان کرد و افزود: شهید افتخاری برای کمک‌رسانی و خدمت به مردم از جان خود گذشت.

عضو هیأت عالی حل اختلاف قوا، داشتن افق عالی و روشن در هر انسانی را موجب قرار گرفتن انسان در بالاترین مرتبه عقل، علم و ایمان بیان کرد.

وی با بیان اینکه انسان عاقل هدف‌دار و آرمان‌طلب است، تصریح کرد: آنچه امام(ره) را از دیگر افراد متمایز کرد هدف و آرمان متعالی ایشان بود و انسان‌های هدف‌دار از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

ابوترابی‌فرد شهدا را به دلیل برخورداری از آرمان بلند برتر از دیگران خواند و خاطرنشان کرد: همه ما باید بدانیم چه مسؤولیت و وظیفه‌ای به‌عهده داریم.

وی فومن را شهرستان شناخته‌شده در زمینه پرورش عالمان بزرگی مانند آیت‌الله بهجت فومنی خواند و ادامه داد: حضور پرشور مردم در مراسم بیست و ششمین سالگرد شهادت حجت‌الاسلام افتخاری نشانه عنایت قلبی مردم به ایشان است.

نایب رئیس اول مجلس نهم شورای اسلامی با تصریح بر اینکه شهدا انقلاب را بیمه کرده‌اند، خاطرنشان کرد: شهدا نیز مهاجر‌الی‌الله بودند و امیدواریم همه ما در این مسیر گام برداریم.

وی گام برداشتن در راه بندگی خدا با علم و دانش را ویژگی مهاجر الی‌الله عنوان کرد و یادآور شد: مهاجر الی‌الله با مشعل علم گام برمی‌دارد.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه امروز به برکت شهدا ایران اسلامی در جهان اقتدار دارد، خاطرنشان کرد: نام شهدا در دنیا می‌درخشد.

ارسال نظر: