صبح امروز،

عراقچی و هیات همراه برای شرکت در کمیسیون مشترک برجام وارد وین شدند

کدخبر: 2048210

هیات مذاکره کننده ایرانی صبح امروز به منظور شرکت در چهارمین نشست کمیسیون مشترک برجام (متشکل از نمایندگان ایران و ۱+۵) وارد وین پایتخت اتریش شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، هیات جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در چهارمین نشست کمیسیون مشترک برجام (متشکل از نمایندگان ایران و 1+5) صبح امروز سه شنبه به وقت محلی وارد وین پایتخت اتریش شد.

هیات ایرانی به ریاست سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و رئیس ستاد پیگیری برجام ساعت 9 و 5 دقیقه صبح به وقت ایران وارد وین شد و پیش از ظهر امروز به وقت محلی وین در دیدار با نمایندگان کشورهای عضو 1+5 و اتحادیه اروپا روند اجرایی برجام را بررسی خواهد کرد.

چهارمین نشست کمیسیون مشترک بررسی برجام قرار است امروز سه شنبه ساعت 11:30 به وقت محلی (14 به وقت تهران) در هتل کوبورگ وین با حضور هیات های ایران و ١+٥ برگزار شود.

براساس توافق صورت گرفته در نخستین نشست کمیسیون مشترک ایران و 1+5 که 26 مهر ماه 1394 با حضور عراقچی و تخت روانچی معاونان وزیر خارجه ایران، هلگا اشمیت معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و نمایندگان 1+5 در هتل کوبورگ وین برگزار شد، این کمیسیون هر سه ماه یک بار در وین تشکیل جلسه می دهد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر: