توسط جهانگیری؛

نحوه تامین اعتبار آزاد راه تبریز- سهند و نهاد ریاست جمهوری ابلاغ شد

کدخبر: 2051343

معاون اول رئیس جمهور نحوه تامین اعتبار نهاد ریاست جمهوری در قانون بودجه ۹۵ و اصلاح مصوبه نحوه تامین اعتبار ساخت آزاد راه تبریز- سهند را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری تصویب نامه هیات وزیران درخصوص اصلاح مصوبه نحوه مشارکت در ساخت آزاد راه تبریز - سهند را به وزارتخانه های راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی ابلاغ کرد.

این ابلاغیه که در آن درباره اصلاحیه نحوه تامین اعتبار ساخت آزاد راه تبریز- سهند تصمیم گیری شده در جلسه ششم مردادماه 1395 هیات وزیران تصویب و با شماره 54518 مورخ 1395.05.11 از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به وزارتخانه های راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی ابلاغ شد.

همچنین معاون اول رییس جمهوری تصویب نامه هیات وزیران درباره تامین اعتبار برای نهاد ریاست جمهوری از محل منابع مشخص شده در قانون بودجه سال 1395 کل کشور را به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.

این ابلاغیه که در آن درباره نحوه تامین اعتبار نهاد ریاست جمهوری در قانون بودجه سال 95 تصمیم گیری شده در جلسه مورخ 1395.05.06 هیات وزیران تصویب و با شماره 54377 مورخ 11 مرداد ماه جاری از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری ابلاغ شد.

ارسال نظر: