در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی عنوان شد

جهانگیری: باید دست‌های پشت پرده پرونده بابک زنجانی روشن شود/ اژه‌ای: بابک زنجانی به دنبال اتلاف وقت است

کدخبر: 2055333

جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با موضوع بررسی آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی برگزار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،‌ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی که عصر امروز (دوشنبه) به ریاست وی و با موضوع بررسی آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی برگزار شد، اظهار داشت: مقابله با فساد سیستمی و فراگیر به یک مطالبه و دغدغه عمومی در کشور تبدیل شده است.

جهانگیری در این جلسه با تاکید براینکه بازگرداندن پول بیت المال در پرونده های فساد اقتصادی یک وظیفه ملی، دینی و انسانی است، گفت: در راس نظام اراده سیاسی جدی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و رسیدگی به پرونده های فساد از جمله پرونده بابک زنجانی وجود دارد و همه ارکان نظام و سران قوای سه گانه نیز برای به نتیجه رساندن این پرونده اهتمام ویژه داشته و مصمم هستند. معاون اول رییس جمهور بازگرداندن پول بیت المال در پرونده بابک زنجانی را موضوعی پراهمیت دانست و گفت: علاوه بر اهمیت بازگشت این پول، موضوع مهم دیگر این است که باید ابعاد پنهان و دست‌های پشت پرده این پرونده روشن شود.

در این جلسه پزشکیان نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید ابعاد پنهان پرونده بابک زنجانی مشخص شود.

همچنین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه اظهار داشت: بابک زنجانی به دنبال اتلاف وقت است.

ارسال نظر: