نوبخت در صحن علنی مجلس:

اصلاحیه قانون بودجه ۹۵ حجتی است که بر ما و نمایندگان تمام شده است/ اشتغال با تصویب این اصلاحیه افزایش می‌یابد

کدخبر: 2057325

سخنگوی دولت با بیان اینکه اصلاحیه قانون بودجه ۹۵ حجتی است که بر ما و نمایندگان تمام شده است، تصریح کرد: بنده باید شهادت دهم و اعلام کنم هیچ یک از طرح‌ها و لوایح گذشته تا این حد نمی‌توانستند باعث افزایش رشد کشور، افزایش اشتغال و امیدواری جوانان و جبران زحمات کشاورزان عزیز شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان طی سخنانی در جریان بررسی لایحه اصلاحیه قانون بودجه 95، اظهارداشت: امروز همه شما نمایندگان مجلس در یک عبارت کلی اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی را از دولت مطالبه می‌کنید.

وی افزود: شما از تأخیر در پرداخت مطالبات کشاورزان عزیز و گرانقدر گندم‌کار گلایه داشتید و تاکید می‌کردید که دولت باید به پرداخت این مطالبات اقدام کند و الان هم یادداشت‌هایی به این بنده حقیر دادید که نشان می‌داد نسبت به عدم پرداخت مطالبات پیمانکار در طرح‌های مختلف نگرانی دارید.

نوبخت گفت: تا به امروز همه شما با حجم عظیمی از مراجعات جوانان بیکار مواجه شده‌اید و از طرفی می‌دانید که باید فرصت‌های شغلی از طریق فعال کردن واحدهای شغلی نیمه فعال ایجاد شود بنابراین باید بدانید مصوبه امروز مجلس موجب می‌شود از طریق تقویت نظام بانکی، تسهیلات خوبی به مطالبات گندم‌کاران پرداخت شود و به دولت کمک می‌کند که مطالبات پیمانکاران راه‌های روستایی را بپردازد.

سخنگوی دولت در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: بنده باید شهادت دهم و اعلام کنم هیچ یک از طرح‌ها و لوایح گذشته تا این حد نمی‌توانستند باعث افزایش رشد کشور، افزایش اشتغال و امیدواری جوانان و جبران زحمات کشاورزان عزیز شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه مجلس همچنین تأکید کرد: این اصلاحیه قانون بودجه 95 حجتی است که بر ما و شما تمام شده و این فرصت فراهم است که دولت را موظف کنید تا این اقدامات را انجام دهد، شاهد باشید طرح‌های تولیدی و عمرانی پس از تصویب این اصلاحیه پیشرفت خواهند کرد.

ارسال نظر: