ترکان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد چابهار را منصوب کرد

کدخبر: 2058285

با حکم مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عبدالرحیم کردی به عنوان رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار منصوب شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در حکم اکبر ترکان خطاب به عبدالرحیم کردی آمده است: به استناد ماده (6) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و با توجه به تفویض اختیار ریاست محترم جمهوری و نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار" منصوب می شوید. در ادامه این حکم آمده است: در راستای تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، برنامه ریزی و مدیریت به منظور گسترش و تسهیل تولید و صادرات و سرمایه گذاری و هم چنین انتقال فناوری های پیشرفته، حضور فعال در بازارهای منطقه ای و جهانی و ارتقاء سطح اشتغال و مشارکت جامعه محلی و مردم در برنامه های توسعه و پیشرفت منطقه از مهم ترین وظایفی است که از جنابعالی انتظار می رود ضمن تعامل و هماهنگی با دبیرخانه شورا، اعضاء محترم هیأت مدیره سازمان و بهره گیری از تجارب مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی موفق دنیا در انجام بهینه آن نهایت مساعی لازم را معمول دارید. پیش از این "حامد علی مبارکی" سمت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار را بر عهده داشت.

* هم چنین اکبر ترکان در حکم دیگری "حامد علی مبارکی" را به عنوان "مشاور در توسعه سواحل مکران" منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی و با عنایت به ضرورت اهتمام به مسائل اهل تسنن، به موجب این ابلاغ به عنوان "مشاور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در توسعه سواحل مکران" منصوب می شوید.

ارسال نظر: