حاجی‌دلیگانی:

طبق FATF خارجی‌ها می‌توانند به حساب‌های مردم سرکشی کنند/ نیاز باشد وزیر اقتصاد را استیضاح می‌کنیم

کدخبر: 2059930

نماینده مردم شاهین‌شهر با بیان اینکه طبق FATF خارجی‌ها می‌توانند به حساب‌های مردم سرکشی کرده و ببینند کدام ایرانی چه مبالغی دارد و کجا این پول‌ها را رد و بدل می‌کند، گفت: بنده و سایر نمایندگان به نیابت از مردم ایران با این مساله برخورد خواهیم کرد، اگر نیاز باشد سوال یا استیضاح وزیر اقتصاد را به جریان خواهیم انداخت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس ،‌ با اشاره به اعتراض نمایندگان به اجرای FATF گفت:‌ این اقدام در واقع نوعی دسترسی به اسرار مردم است.

وی اضافه کرد: طبق FATF خارجی‌ها می‌توانند به حساب‌های مردم سرکشی کرده و ببینند کدام ایرانی چه مبالغی دارد و کجا این پول‌ها را رد و بدل می‌کند.

این نماینده مردم در خانه ملت با تأکید بر اینکه هیچ کدام از ایرانی‌ها راضی نیستند خارجی‌ها حساب و کتاب زندگی‌شان را بدانند، خاطرنشان کرد: آنها با ملت ایران دشمن هستند و در چنین شرایطی سرکشی به حساب‌ های مردم غلط است هر چند در حالت کلی سرکشی به حساب‌های مردم ربطی به خارجی‌ها ندارد.

حاجی‌دلیگانی در همین زمینه تصریح کرد: بنده و سایر نمایندگان به نیابت از مردم ایران با هر کسی که بخواهد سرکشی در زندگی مردم و حساب‌های آنها را دنبال کند برخورد خواهیم کرد. اگر نیاز باشد سوال یا استیضاح وزیر اقتصاد را به جریان خواهیم انداخت.

ارسال نظر: