ابوطالبی در واکنش به استعفای ۳ تن از وزرا:

روحانی مصلحت و ضرورت بداند دولت را در جهت کارآمدی بیشتر هدایت خواهد کرد/ تجدید قوای دولت یک ضرورت مستمر است

کدخبر: 2069771

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در واکنش به استعفای ۳ تن از وزرا و پذیرش آن گفت: این تحول نشان داد روحانی هرگاه مصلحت و ضرورت بداند دولت را در جهت کارآمدی بیشتر هدایت خواهد کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در واکنش به استعفای 3 تن از وزرا در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: مدیریت کلان کشور این روزها با تحولاتی در راستای تجدید قوای دولت برای خدمت بیشتر و بهتر توام بود و برخی از دوستان جای خود را به افرادی تازه نفس دادند.

وی افزود: این تحول نشان داد دکتر روحانی هرگاه مصلحت و ضرورت بداند دولت را در جهت کارآمدی بیشتر هدایت خواهد کرد، مهم آن است که تحولات منطبق برضرورت ها است.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: ملت ایران شریف و بزرگوار است، پیشرفت آن واجب و فرصت‌ها تمرمرالسحاب، لذا ارزش نهادن به دغدغه‌ها و لحظه لحظه‌های حیات ملی همان صداقت دولت با ملت است.

ابوطالبی با اشاره به مقوله ورزش گفت: توجه افزون‌تر به افتخار آفرینی میادین فرا ملی و توانایی‌های حوزه ورزش‌های فوتبال،فوتسال،والیبال و..و زیرساخت‌های ورزش‌های جمعی یک ضرورت ملی است.

وی قانون مداری و حفظ اقتدار دولت در عرصه فرهنگ را یک ضرورت دانست و افزود: تفاوت دیدگاه‌ها امری پسندیده است، گام‌های دولت در این حوزه از همان آغاز استوار بوده است.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور ادامه داد: آرامش و ثبات در عین پیشرفت در امر آموزش و پرورش نیز یک ضرورت ملی است، فرهنگیان و دانش آموزان نباید نگران آینده خود باشند، آنان سرمایه‌های کشورند.

ابوطالبی یادآور شد: تجدید قوای دولت یک ضرورت مستمر است و هیچ هدفی جز آرامش و آسایش بیشتر جامعه، اعمال اقتدار ملی و تقویت مدیریت کشور ندارد؛ این رویکردی ارزشمنداست.

ارسال نظر: