دانش‌آشتیانی:

به جد پیگیر مجازات اختلاس‌گران در صندوق ذخیره فرهنگیان هستم

کدخبر: 2070797

وزیر پیشنهای دولت برای تصدی وزارتخانه آموزش و پرورش، گفت: به جد پیگیر رسیدن افراد اختلاس‌گر در صندوق ذخیره فرهنگیان به جزای این کارشان هستم و اجازه نخواهم داد حق و حقوق معلمان از بین برود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی در گفتگویی با اشاره به اینکه پرداخت معوقات فرهنگیان بازنشسته را در برنامه‌های کوتاه مدت خود پس از دریافت رای اعتماد برای تصدی در وزراتخانه آموزش و پرورش، قرار داده است، گفت: از همین اکنون با وجود آنکه هنوز خدمت‌گذار فرهنگیان نشده‌ام پیگیر مطالبات آن‌ها بوده و تمام تلاش خود را برای پرداخت معوقات فرهنگیان بازنشسته در کوتاه مدت خواهم کرد.

وزیر پیشنهای دولت برای تصدی در وزارتخانه آموزش و پرورش یکی از اولویت‌های کاری خود را پس از در اختیار گرفتن سکان این وزاتخانه، رسیدگی به وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان دانست و افزود: به جد پیگر هستم تا با همکاری قوه قضایه افراد اختلاس‌گر به جزای این کارشان برسد و اجازه نخواهم داد حق و حقوق معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان از بین برود.

احمدی دانش‌آشتیانی با بیان اینکه به گرفتن رای اعتماد از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی خوش‌بین است، گفت: سال‌ها در مدارس به دانش‌آموزان خود گفته‌ام هیچ وقت ناامید نبوده و در جهت امیدواری و تغییر شرایط جامعه قدم بردارید.

منبع: خانه ملت

ارسال نظر: