در دیدار شمخانی مطرح شد؛

آیت‌الله نوری همدانی: در نظام ولایی شکل‌گیری "دو قطبی" مصداق کفران نعمت است

کدخبر: 2070868

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به نقش تعیین کننده ولی امر در ایجاد انسجام و وحدت کلمه در جامعه اظهار داشت: در نظام ولایی شکل گیری دو قطبی و دو گانگی بی‌معنی بوده و مصداق کفران نعمت است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی که به قم سفر کرده است در ادامه دیدارهای خود با مراجع عظام تقلید با حضرت ایت الله العظمی نوری همدانی دیدار و گفتگو کرد

شمخانی در این دیدارضمن ارایه گزارشی از اخرین وضعیت کشور در ابعاد امنیتی،دفاعی،اجتماعی و اقتصادی اظهار داشت: در سایه امنیت کم نظیری که با برنامه ریزی و تلاش موثردستگاههای ذیربط در کشور حاکم است، زمینه توسعه و پیشرفت در ابعاد مختلف فراهم می باشد

دبیر شورای عالی امنیت ملی با قدردانی ازرویکرد روشنگرانه و انقلابی حضرت ایت الله العظمی نوری همدانی که موجب قوت قلب وبهره مندی مستمر نیروهای انقلابی در کشور است افزود: کنگره عظیم اربعین فرصتی بی بدیل برای جلب توجه همه آزادیخواهان و ظلم ستیزان جهان به سوی یزیدیان زمان یعنی غاصبان قدس شریف و رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی است.

حضرت ایت الله العظمی نوری همدانی نیزدر این دیدار انقلاب اسلامی را هدیه ای الهی بر شمردند و اظهار داشتند: ایستادگی در برابر نفوذ و تحمیل بیگانگان، توجه به قدرت مردم و ظرفیتهای داخلی، احیاء فرهنگ جهاد و شهادت مهمترین اصول تضمین کننده حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است.

ایشان مهمترین تهدید امروز جهان اسلام را رژیم اشغالگر قدس عنوان کردند و یکی از شاخصه های انقلابی بودن را مخالفت و تداوم مبارزه همه جانبه با سلطه‌گری و ظلم این رژیم دانستند.

آیت‌الله العظمی نوری همدانی با اشاره به نقش تعیین کننده ولی امر در ایجاد انسجام و وحدت کلمه در جامعه افزودند:در نظام ولایی شکل گیری دو قطبی و دو گانگی بی معنی بوده و مصداق کفران نعمت است.

ارسال نظر: