صفار‌ هرندی:

چرا دولت معیشت مردم را با موضوع امنیت گره می‌زند‌؟

کدخبر: 2072719

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از دولت درخصوص نوع تغییر در کابینه که هیچ ارتباطی با معیشت مردم و اقتصاد نداشت، گفت: چرا دولت معیشت مردم را با موضوع امنیت گره می‌زند‌؟

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: محمد‌حسین صفار‌هرندی در جلسه پرسش و پاسخ با موضوع «آینده انقلاب» در تقابل دو جریان انقلابی و غربگرا که عصر امروز در دانشکده علوم پایه دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به نسخه انقلاب اسلامی در کشورهای محور مقاومت و پیروزی‌های آن‌ها بر رژیم صهیونیستی و عربستان، برتری تفکر انقلابی را بر تفکر غربی متذکر شد.

وی در ادامه موفقیت‌های علمی و رتبه برتر کشور در زمینه‌های مختلف تکنولوژی را حاصل تفکر انقلابی دانست و با بیان اینکه این اقتداری که امروز در خلیج فارس داریم به‌واسطه آن تفکر انقلابی است که کشور براساس آن اداره می‌شود، اظهار داشت: نتیجه تفکر اعتماد به کدخدا، تنفر 85 درصدی مردم عربستان و منطقه از آمریکا است.

صفارهرندی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از دولت و طرح این سؤال که اگر مسئله اصلی کشور معیشت مردم و اقتصاد است، چرا سه وزیری را در کابینه تغییر دادید که هیچ ارتباطی با این موضوع نداشت، متذکر شد: چرا معیشت مردم را با موضوع امنیت گره می‌زنید‌؟

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه تصریح کرد: این دو موضوع در تقابل باهم نیستند، چرا برای این موضوع مثال‌های اشتباهی هم چون ژاپن و آلمان را می‌زنید‌؟ در حالی که این کشورها بیشترین بودجه‌ها را در زمینه‌‌های امنیتی و نظامی دارند و هزینه می‌کنند.

گفتنی است؛ این جلسه با پرسش و پاسخ دانشجویان با دکتر صفار هرندی پایان یافت.

ارسال نظر: