آغاز سی و سومین سفر استانی دولت

روحانی وارد استان البرز شد

کدخبر: 2074135

رئیس‌جمهور صبح چهارشنبه در سی و سومین سفر استانی کاروان تدبیر و امید، وارد کرج مرکز استان البرز شد و در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج، استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در بدو ورود به استان البرز در جمع خبرنگاران با اشاره به تصمیمات مختلفی که برای توسعه و آبادانی استان البرز اتخاذ شده، اظهار امیدواری کرد که مجموع این تصمیمات به نفع مردم و موجب خیر و برکت برای استان باشد.

دکتر روحانی، استان البرز را جوان‌ترین استان کشور توصیف کرد و اظهار داشت: این استان بخاطر اینکه محل اتصال مرکز به غرب و شمال کشور است، بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

رییس‌ جمهوری گفت: استان البرز دارای مردمی با روحیه بانشاط و آزمون‌داده در دوران دفاع مقدس و همه مراحل انقلاب بوده و جزو پیشتازان مردم کشورمان در روزهای مهم تاریخی کشورمان هستند.

دکتر روحانی در ادامه از سفر به استان البرز و دیار عاشقان ولایت در ایامی که بوی عطر حسینی و اهل بیت عصمت و طهارت به مشام می‌رسد، اظهار خوشحالی کرد و گفت: در این سفر طرح‌ها و پروژه‌هایی که در هیأت وزیران برای توسعه و پیشرفت استان مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفته ، به اطلاع مردم خواهد رسید.

رییس‌ جمهوری تأکید کرد: برای توسعه و پیشرفت استان هر آنچه لازم و در حد توان دولت باشد، عمل خواهیم کرد.

دیدار عمومی با مردم، دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان، شرکت در جلسه توسعه و سرمایه گذاران و جلسه شورای اداری استان البرز از جمله برنامه‌های سفر دکتر روحانی به این استان است.

رییس‌ جمهوری قرار است تا ساعتی دیگر در جمع پرشور مردم استان در ورزشگاه مخابرات کرج سخنرانی کند.

ارسال نظر: