نامه دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به سران قوا:

روسای قوا نگذارند عده‌ای ماجرای فیش‌های نجومی را در پس تحرکات رسانه‌ای مخفی کنند

کدخبر: 2075009

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: روسای قوا رخصت ندهند عده‌ای با شانتاژهای سیاسی ماجرای فیش‌های نجومی را در پس تحرکات رسانه‌ای مخفی کرده و همچنین محاکمه دست‌‌اندازان به بیت‌المال نیز در اولویت امور قرار دهند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌ای به سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه نوشت: مطالبه جنبش دانشجویی از روسای محترم قوا این است که رخصت ندهند عده‌ای با شانتاژهای سیاسی این قضیه را در پس تحرکات رسانه‌ای مخفی نموده و همچنین محاکمه دست‌‌اندازان به بیت‌المال نیز در اولویت امور قرار دهند.

در ابتدای این نامه به سران قوا آمده است: ضمن آرزوی توفیق برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، احتراما با توجه به اهمیت موضوع فیش‌های نجومی که عده‌ای سعی دارند در لابلای اخبار و فضای رسانه‌ای آن را مخفی نگه دارند، بدینوسیله به استحضار می‌رساند رسیدگی به این ماجرا و محاکمه کسانی که به ناحق به بیت المال مسلمین دست برده‌اند از مطالبات مهم مردم و جنبش دانشجویی است.

در ادامه تاکید شد: با این همه گاها خبرهایی شنیده می‌شود که باعث مکدر شدن قلوب مردم می‌گردد چرا که انتظار ملت شریف ایران اسلامی این است که با کوتاه کردن دست سارقان بیت‌المال مسلمین اجازه ندهید عده‌ای فتنه‌گرانه حقوق‌های نجومی دریافت کرده و آن را سهمی از سفره انقلاب دانسته و نه تنها خود را محکوم ندانند بلکه عده‌ای دیگر در کمال تعجب آنها را ذخیره نظام معرفی کنند.

منتظمی در خاتمه تصریح کرد: مطالبه جنبش دانشجویی از روسای محترم قوا این است که رخصت ندهند عده‌ای با شانتاژهای سیاسی این قضیه را در پس تحرکات رسانه‌ای مخفی نموده و همچنین محاکمه دست‌‌اندازان به بیت‌المال نیز در اولویت امور قرار دهند.

ارسال نظر: