پیام تسلیت سازمان تبلیغات اسلامی:

مرحوم موذن‌زاده عمر بابرکتش را وقف اشاعه فرهنگ خاندان رسالت کرد

کدخبر: 2075049

سازمان تبلیغات اسلامی در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت حاج سلیم موذن‌زاده اردبیلی آورده است، مرحوم حاج سلیم موذن‌زاده اردبیلی عمر بابرکتش را وقف اشاعه فرهنگ خاندان رسالت کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سازمان تبلیغات اسلامی در پی درگذشت ستایشگر پرافتخار اهل‌بیت(ع) مرحوم حاج سلیم موذن‌زاده ملقب به سلطان‌الذاکرین اهل‌بیت(ع) با صدور پیامی این ضایعه جانکاه را تسلیت گفت.

در پیام سازمان تبلیغات اسلامی آمده است: درگذشت ذاکر و محب اهل‌بیت(ع) مرحوم حاج سلیم موذن‌زاده اردبیلی که عمر بابرکتش را وقف اشاعه فرهنگ خاندان رسالت کرد باعث تالم و تاسف شد.

در این پیام عنوان شده است: وی در طول سالیان عمر همچنان که خود از معارف سرشار خاندان عترت توشه برگرفت شعاع‌های نورانی آن فرهنگ پربار را بر تشنگان معارف آن خاندان نیز عرضه کرد و با این ضایعه اندوه‌بار جهان تشیع در ماتم یکی از پیرغلامان اهل‌بیت(ع) رخت عزا پوشید و سنت مداحی اهل‌بیت(ع) فقدان ستایشگری مخلص و خدوم را به سوگ نشست.

در پیام سازمان تبلیغات اسلامی تصریح شده است: آن والامقام اکنون در جوار رحمت حق جای گرفته است و بی‌تردید اجر معنوی خدمات ارزنده‌اش به فرهنگ و شعائر تشیع در خزانه ذات ربوی مهیا خواهد بود.

سازمان تبلیغات اسلامی این مصیبت جانکاه را به محضر حضرت(عج) و مقام معظم رهبری و نیز جامعه مداحان و ذاکران کشور و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و از محضر خداوند متعال مسالت دارد روح آن عزیز را در درجات رفیع مقام قربش جای داده و بر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت کند.

ارسال نظر: