طی بیانیه‌ مجمع دانشجویان و دانش آموختگان بورسیه اعلام شد؛

برخی نمایندگان بدانند قانون فصل‌الخطاب است و هوچی‌گری را پایان دهند

کدخبر: 2075784

در این بیانیه با بیان اینکه برخی نمایندگان مجلس باید بدانند قانون فصل الخطاب است هوچی گری را باید پایان دهند آمده: متاسفیم برای وکیل‌الدوله‌هایی که چشم خود را برواقیعت‌ها می‌بندند و کورکورانه از نماینده‌ای که با نشر اکاذیب، تهمت و افترا دشنام و... ابرو وحیثیت دانشجویان بورسیه را خدشه دار می‌نماید دفاع می‌نمایند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجمع دانشجویان و دانش آموختگان بورسیه طی بیانیه‌ای نوشت:

پیرو اتفاقات و حواشی اخیر که در اثر اظهارات و جنجال‌های آقای محمود صادقی در پوشش عنوان شریف نمایندگی مجلس شورای اسلامی به وقوع پیوسته است لازم دیدیم مطالبی را خطاب به افکار عمومی، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و مسیولان محترم قضایی اعلام نماییم.

حدود ۶ ماه از ثبت شکایت دانشجویان بورسیه از محمود صادقی گذشته است و آن زمانی که شکایت مذکور طرح شد هنوز اعتبار نامه این شخص تصویب نشده بود که مشمول مصونیت قضایی باشد. و تاکنون 3 بار احظاریه برا ی اقای محمود صادقی ارسال شده است که وی متاسفانه از حضور در دادسرا امتناع می ورزد و حاضر نیست در دادسرا حضور یابد.

برخی نمایندگان مجلس باید بدانند قانون فصل الخطاب است هوچی گری را باید پایان دهند. متاسفیم برای وکیل الدوله هایی که چشم خود را برواقیعت ها می بندند و کورکورانه از نماینده ای که با نشر اکاذیب ، تهمت و افترا دشنام و... ابرو وحیثیت دانشجویان بورسیه را خدشه دار می نماید دفاع می نمایند. اقایانی که دم از دفاع از حیثیت مجلس فریاد می زنند چرا روزی که این فرد اقای محمود صادقی به دانشجویان بورسیه تهمت و افترا زدند از حیثیت دانشجویان در مقام نمایندگی مجلس دفاع نکردید؟؟؟

این چه منطقی است که هر فردی با تکیه بر صندلی سبز مجلس می تواند با خیال راحت به افراد تهمت ودشنام دهد و مصونیت قضایی داشته باشد و کسی نباید با وی برخورد نماید.

مردم افرادی که به دنبال اشتهار کاذب هستند را خوب می شناسند. عده ای از اعضای هیات رییسه مجلس که از بی قانونی و هرج و مرج در جامعه حمایت می کنند باید پرسید آیا تهمت و افترا و جار زدن ادعاهای بی سند و ایجاد خوراک رسانه ای برای اغراض سیاسی نیز جزو وظایف نمایندگی مجلس محسوب می شود.

نمایندگان و اعضای هیات رییسه محترم مجلس شورای اسلامی آیا نباید خود راسا فکری به حال این شخص هتاک و دروغگو کنند تا بیش از این٬ مصونیت های مصرح قانون اساسی توسط ایشان مورد سو استفاده قرار نگرفته و آن را به سخره نگیرد. فلسفه مصونیت های قانون اساسی که به نمایندگان اعطا شده است تنها برای دفاع از حقوق ملت است نه این که با سواستفاده از این اصول برای تضییع حقوق و بردن آبروی نزدیک به ۴۰۰۰ دانشجوی بورسیه و خانواده های آنان که جزو همین ملت هستند استفاده شود.

ما از مسولین محترم قوه قضاییه و هیات نظارت بر نمایندگان درخواست می کنیم به شکایت دانشجویان بورسیه خارج از فضا سازیهای عده ای وکیل الدوله رسیدگی نمایند.

مجمع دانشجویان و دانش آموختگان بورسیه

ارسال نظر: