جمعی از دانشجویان بورسیه:

نگرانی‌هایی در میان خانواده‌ها درباره امنیت دانشجویان دختر در دانشگاه‌های دولتی ایجاد شده است

کدخبر: 2076591

جمعی از دانشجویان بورسیه در نامه‌ای به دادستان کل کشور نوشتند: نگرانی‌هایی در میان برخی خانواده‌ها درباره تامین امنیت دختران دانشجو در دانشگاه‌های دولتی ایجاد شده؛ چرا که در صورت صحت خبر امکان احتمالی بازگشت باند فساد به دانشگاه‌ها، هتک حیثیت احتمالی خانواده‌های دانشجویان و جامعه دانشگاهی امری متصور است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جمعی از دانشجویان بورسیه در خصوص خبری مبنی بر بازگشت به کار تیم فساد و فحشا به یکی از دانشگاه ها، به دادستان کل کشور نامه نوشتند؛ که به شرح زیر است:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین منتظری دامت برکاته دادستان محترم کل کشور با سلام و اهدای تحیت

احتراما به استحضار می رساند اخیرا اخباری مبنی بازگشت بکار تیم فساد و فحشا به یکی از دانشگاهها در دوره مسوولیت جناب محمود صادقی و با دستورایشان بعنوان مدیر کل سابق بازرسی وزارت منتشر شده است. از آنجایی که موضوع قانونا نباید خارج از روال مراجع قانونی و قضایی پیگیری شود٬ ما دانشجویان به عنوان سربازان انقلاب در حریم دانشگاه٬ نگرانی عمیق جامعه شریف دانشگاهی را در خصوص خبر تاسف بار به اطلاع حضرتعالی می رسانیم.

پیرو انتشار اخبار مذکور در خصوص دستور مستقیم و پافشاری محمود صادقی، مدیر کل وقت بارزسی وزارت علوم این باند فساد و فحشا موفق به بازگشت غیر قانونی به یکی از دانشگاه شده است؛ نگرانی هایی در میان برخی خانواده ها درباره تامین امنیت دختران دانشجو در دانشگاه های دولتی ایجاد شده است. چرا که در صورت صحت این خبر تاسف بار٬ و امکان احتمالی بازگشت این باند فساد در دوره مسوولیت وی، هتک حیثیت احتمالی خانواده های محترم دانشجویان، جامعه دانشگاهی و دانشجویان امری متصور است.

از حضرتعالی بعنوان دادستان محترم کل کشور در جایگاه مدعی العموم درخواست می شود ضمن بررسی صحت و سقم آن موضوع و اتفاقات آن دوره در بازرسی وزارت علوم٬ واقعیات ماجرا را به اطلاع مردم شریف٬ به ویژه جامعه دانشگاهی رسانده و مقصرین این واقعه تلخ و اسفبار مورد پیگرد قضایی وبازخواست قرار گیرند.

باتشکر جمعی از دانشجویان بورسیه

ارسال نظر: