بروجردی در واکنش به محاکمه تعدادی از افراد در عربستان با ادعای جاسوسی برای ایران:

اتهام‌زنی سعودی‌ها علیه ایران برای فرار از مشکلات داخلی و منطقه‌ای است

کدخبر: 2077296

با توجه به شکست های پی در پی عربستان در یمن و بروز وضعیت نامناسب اقتصادی به علت اتخاذ تصمیمات اشتباه، مقامات سعودی برای پنهان کردن وضعیت داخلی این کشور دست به فرافکنی و اتهام پراکنی می زنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علاءالدین بروجردی در گفتگو با خانه ملت ، در واکنش به محاکمه تعدادی از افراد در عربستان با ادعای جاسوسی برای ایران، گفت: اظهارات و اقدامات مقامات عربستانی هیچ اعتباری ندارد، آن ها در یک اشفتگی سیاسی و تصمیم گیری به سر می برند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به شکست های پی در پی عربستان در یمن و بروز وضعیت نامناسب اقتصادی به علت اتخاذ تصمیمات اشتباه، مقامات سعودی برای پنهان کردن وضعیت داخلی این کشور دست به فرافکنی و اتهام پراکنی می زنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اتهامات مطروحه به جمهوری اسلامی از سوی مقامات عربستانی فاقد هر گونه اعتبار و وجاهت قانونی است، گفت: طرح چنین مطالبی ناشی از اغراض سیاسی مقامات این کشور صورت میگیرد.

دستگاه قضایی عربستان 15 نفر را به‌اتهام حضور در یک شبکه جاسوسی برای ایران به اعدام محکوم کرده است.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اخبار و ادعاهای منتشره در خصوص محاکمه یک هسته جاسوسی برای ایران توسط دادگاه های سعودی گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچگونه فعالیت مغایر با مقررات بین المللی و اصول دیپلماتیک در عربستان نداشته و چنین اتهام زنی هایی بی اساس و با اغراض سیاسی صورت می گیرد.

ارسال نظر: