با هدف بررسی آخرین وضعیت برجام

جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی با ظریف فردا برگزار می‌شود

کدخبر: 2078750

جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر امور خارجه و معاونانش در خصوص آخرین وضعیت برجام فردا برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »،‌ سید حسین نقوی حسینی در گفتگویی اظهار داشت: جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر امور خارجه و معاونانش در خصوص آخرین وضعیت برجام فردا برگزار می‌شود.

این جلسه را در راستای نشست های مشترک ماهانه بین کمیسیون امنیت ملی مجلس و وزارت امور خارجه خواند و تصریح کرد: این نشست با توجه به نقض برجام از سوی امریکایی ها و اقدامات شورای عالی امنیت ملی و هیئت نظارت بر اجرای برجام برگزار خواهد شد تا آخرین وضعیت اقدامات جمهوری اسلامی ایران در مقابل نقض برجام از سوی امریکایی ها به طور مشترک مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، ظریف با اشاره به درخواست وزیر امورخارجه کشورمان مبنی بر تشکیل کمیسیون مشترک، خاطرنشان کرد: کمیسیون مشترک مرجع رسیدگی به اختلافات و اعتراضات طرفین در برجام است.

نقوی حسینی با اشاره به دستورات برجامی رئیس جمهور به وزارت امورخارجه و سازمان انرژی اتمی، گفت: قطعا این آخرین گام نیست چرا که نقض برجام از سوی امریکایی ها برای ما قابل گذشت نخواهد بود.

وی تاکید کرد: گام اول برداشته شده است و انشاء الله گام های بعدی ای که تدارک دیده شده نیز در زمان مقتضی برداشته خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: باید ببینیم کمیسیون مشترک در خصوص نقض برجام چه تصمیمی می گیرد و چه اقدامی انجام خواهد داد، سپس متناسب با اقدام آنها، اقدامات بعدی را انجام خواهیم داد.

نقوی حسینی همچنین از برگزاری جلسه مهم دیگری با سفرای کشورهای اسلامی خبر داد و تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی از سفرای کشورهای اسلامی دعوت کرده است تا پس از پیروزی دولت و ملت سوریه در حلب و بیرون راندن تروریست ها از این شهر در جهت تقویت محور مقاومت، مشورت شود.

ارسال نظر: