ولایتی در دیدار نوری المالکی:

موصل به زودی به آغوش ملت باز می‌گردد/ آزادسازی حلب پیروزی جبهه مقاومت بود

کدخبر: 2081248

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت گفت: آزادسازی حلب نه تنها پیروزی برادران ما در سوریه به حساب می‌آید بلکه پیروزی عراق، ایران و خط مقاومت محسوب می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: نوری المالکی نخست وزیر سابق عراق صبح امروز (سه‌شنبه، 14 دی) با علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت‌وگو کرد.

ولایتی در این دیدار، نوری المللکی را فردی برجسته، مبارز و بسیار موثر در صحنه عراق دانست و اظهار کرد: از مدتها پیش نسبت به آقای مالکی و همراهان ایشان در مبارزه ضد رژیم بعثی و بعد از آن در انقلاب عراق و تا به امروز ارادت ما نسبت به ایشان روز افزون بوده و آقای مالکی نشان دادند که نقش مهمی در دموکراسی و آزادی عراق داشته و دارند.

وی ادامه داد: عراق موضع عزتمندی در جهان عرب و جهان اسلام و حوزه بین اللملی دارد و نقش آقای مالکی تعیین‌کننده و سرنوشت ساز بوده و هست.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز تأسف از انفجارهای تروریستی اخیر در بغداد، گفت: این تلاشهای مذبوحانه دشمنان راه به جایی نمی‌برد و پیروز اصلی دولت و ملت عراق است.

ولایتی ضمن تبریک پیروزی حلب، خاطرنشان کرد: آزادسازی حلب نه تنها پیروزی برادران ما در سوریه به حساب می‌آید بلکه پیروزی عراق، ایران، خط مقاومت محسوب می‌شود و بزودی شاهد این خواهیم بود که موصل نیز به آغوش ملت باز می‌گردد و دست متجاوزان از این شهر مهم و استراتژیک توسط نیروهای عراق و حشدالشعبی و ارتش، قطع خواهد شد.

ارسال نظر: