"راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید باشکوه‌تر و پرخروش‌تر از هر سال باشد"

دعوت مراجع تقلید از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن + فیلم

کدخبر: 2086639

آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی، علوی گرگانی و جوادی آملی مردم را برای حضور باشکوه‌تر در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی، علوی گرگانی و جوادی آملی از مراجع عظام تقلید، مردم را برای حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کردند.

آیت الله مکارم شیرازی: راهپیمایی 22 بهمن امسال باید پرشکوه‌تر و پرخروش‌تر از هر سال باشد

آیت الله مکارم شیرازی در درس خارج از فقه در مسجد اعظم قم با تبریک سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نمایش انسجام و وحدت و موجب شکست نقشه های دشمنان است.

وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن امسال باید پرشکوهتر و پرخروشتر از هر سال باشد تا دشمن بداند تهدیدهایش تاثیری بر ما ندارد.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به تهدیدهای مکرر دشمنان گفت: راهپیمایی 22 بهمن نمایش انسجام و وحدت ایران اسلامی است و اگر در مقابل تهدید ها منسجم تر شویم دشمن میفهمد سیاست تهدید ، برای ملت ایران غلط است وتهدید در این جمعیت نفوذ ندارد.

آیت‌الله نوری همدانی: ایران اسلامی پر شکوه‌تر از سال‌های قبل در راهپیمای 22 بهمن شرکت می‌کنند

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: ملت انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن با حضور پرشور و پرشکوه قدرت و عزت خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

وی با محکوم کردن یاوه گویی استکبار جهانی علیه ایران اسلامی مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی تاکید کرد: ایران اسلامی پر شکوهتر از سالهای قبل در راهپیمای یوم الله 22 بهمن شرکت می کنند و با پایبندی بر آرمانهای امام و رهبری و شهدا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

آیت‌الله سبحانی: 22 بهمن سرآغاز حکومت اسلامی است

آیت الله سبحانی نیز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با اشاره به یوم الله 22 بهمن گفت: 22 بهمن سرآغاز حکومت اسلامی است و روزی است که همگی باید به آن احترام بگذاریم.

آیت‌الله علوی گرگانی: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، عزت و بزرگی نظام را به رخ جهانیان می‌کشد

آیت الله علوی گرگانی هم گفت: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ، عزت ، و بزرگی نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می کشد.

وی با بیان اینکه دهه فجر ، ایام پیروزی حق بر باطل به لطف الهی و عنایت امام عصر (عج) و با رهبری امام خمینی (ره ) است افزود: ملت ایران به شکرانه نعمت بزرگ انقلاب اسلامی بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن پرشور حضور خواهند یافت .

آیت الله علوی گرگانی دهه فجر انقلاب اسلامی که موفقیت حق بر باطل است را از مصادیق شعائر الهی دانست و گفت: افرادی که اهل تقوا هستند شعائر الهی را تکریم کردند.

وی گفت : ملت ایران در برهه های مختلف از امتحان های متعدد سربلند بیرون آمدند و این بار هم مانند گذشته با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ، مراجع و علما در حماسه 22 بهمن حضور دارند که البته این حضور جای سپاس و قدردانی دارد .

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد : این حضور مردم موجب دلگرمی آن ها نسبت به یکدیگر و ارزش های انقلاب اسلامی می شود و دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می کند.

آیت‌الله جوادی آملی: امروز حداقل وظیفه ما شرکت در راهپیمایی 22 بهمن است

آیت الله جوادی آملی هم تداوم انقلاب اسلامی را مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان دانست و افزود: امروز تمام این خدماتی که در جمهوری اسلامی ارائه می شود ثوابش برای شهدا و جانبازان نوشته می شود چرا که آنها جانشان را برای حفظ دین دادند و امروز حداقل وظیفه ما شرکت در راهپیمایی 22 بهمن است.

وی افزود : در زمان انقلاب همه ما در راهپیمایی ها و تظاهرات ها از ادعیه و اذکار استفاده می کردیم و امروز هم ، همه باید این سنت الهی را در راهپیمایی ها رعایت کنند چراکه این عمل یک عبادت است.

ارسال نظر: