برخی منابع خبری از سوریه خبر دادند؛

دروازه‌های شهر "تادف" به تصرف رزمندگان ارتش سوریه درآمد

کدخبر: 2089274

برخی منابع خبری سوریه و رسانه های منتسب به تروریست‌های تکفیری با انتشار اخبار درگیری‌ها در مناطق حاشیه‌‌ای "الباب" مدعی حضور نیروهای ارتش سوریه به عنوان اولین نیروهای رزمی با وجود حضور متجاوزان ترک و تروریست‌های تکفیری در منطقه "تادف" شدند.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »؛ برخی رسانه‌های سوریه و منابع خبری منتسب به تروریستهای تکفیری با انتشار خبری مدعی حضور ارتش عربی سوریه در منطقه "تادف" شدند. از 48 ساعت گذشته تاکنون و مخصوصا بعد از اشغال شهر "الباب" از سوی ارتش متجاوز ترکیه و متحدان تروریست دولت آنکارا، توجه هر سه نیروی درگیری در شمال شرق حلب به منطقه تادف جلب شده است.

ارتش سوریه برای جلوگیری از پیشروی متجاوزان ترک و در اختیار داشتن موضع برتر در مواجهه با تروریست‌های تکفیری پیشروی‌های خود را در محورهای "ابو طلطل" و "عویشه" افزایش داده و درگیری‌ها در این محور تا جایی ادامه یافته است که برخی رسانه‌های خبری در سوریه و حتی منابع خبری منتسب به تروریست‌های تکفیری اقدام به انتشار اخباری مبنی بر حضور نیروهای ارتش سوریه در معابر ورودی شهر "تادف" کردند.

یک منبع آگاه در سوریه در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین » با اشاره به ادعای برخی منابع خبری در سوریه در خصوص حضور نیروهای ارتش در شهر تادف اظهار داشت: در یک ماه گذشته رزمندگان ارتش عربی سوریه پیشروی های قابل توجهی را در مناطق شرقی حلب داشته و توانستند از محور شمالی تا فاصله دوکیلومتری شهر "الباب" و از محور شرقی تا شش کیلومتری "دیر حافر" پیشروی کنند.

وی با اشاره به پاکسازی شرق حلب توسط ارتش سوریه و نیروهای مقاومت خاطر نشان کرد: مجموع مناطق آزاد شده در شرق حلب مساحتی قریب به 600 کیلومتر مربع را دربر می‌گیرد که با توجه به چگونگی حضور نیروهای ارتش و مقاومت در محورهای مناطق شرقی ورود آن‌ها به شهر "تادف" نیز دور از ذهن نیست.

ارسال نظر: