طبق مصوبه مجلس در بودجه سال آینده

حقوق اعضای هیات علمی، کارکنان کشوری و لشکری و قضات در سال ۹۶ افزایش می‌یابد

کدخبر: 2089614

نمایندگان مجلس در لایحه بودجه ۹۶ مصوب کردند افزایش حقوق گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر از قبیل هیأت علمی، کارکنان کشوری و لشکری و قضات به طور جداگانه انجام پذیرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه) پارلمان و در جریان بررسی لایحه بودجه سال 1396 کل‌کشور ، بندهای الف و ب تبصره 12 این لایحه را س از بحث و بررسی به تصویب رساندند.

به موجب مصوبه مجلس، افزایش حقوق گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر از قبیل هیأت علمی، کارکنان کشوری و لشکری و قضات به طور جداگانه انجام پذیرد، به نحوی که تفاوت تطبیق موضوع مواد 71 و 78 قانون مدیریت خدمات کشوری در حکم حقوق ثابت باقی بماند.

طبق مصوبه مجلس، دستگاه‌های اجرایی مجاز هستند از محل فروش اموال و دارایی‌های غیرمنقول مازاد در اختیار خود به استثنای انفال و اموال دستگاه‌های زیر نظر مقام معظم رهبری و موارد مصداق مندرج در اصل 83 قانون اساسی پس از واریز به درآمد عمومی نسبت به بازخرید کارکنان مازاد رسمی و غیررسمی و پرداخت پاداش پایان خدمت به افرادی که براساس قانون، بازخرید یا بازنشسته می‌شوند، از محل اعتبار ردیف 174-530000 جدول شماره 9 این قانون مطابق آیین‌نامه اجرایی که توسط سازمان‌های «برنامه و بودجه کشور» و «اداری و استخدامی کشور» تهیه می‌شود و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد، اقدام کند.

ارسال نظر: