مهدی محمدی:

برخورد کارگران در آزادشهر و حرم امام (ره) با روحانی علامت یک "پایان تلخ" است

کدخبر: 2096594

چرا مردم مهمان نواز گلستان باید اتومبیل رئیس‌جمهور را محاصره کنند و او مجبور به فرار از دست آنها شود؟ یا در مکان مقدسی چون حرم امام چرا باید کارگران چنان کنند که رئیس جمهور فرار را به ماندن ترجیح بدهد؟ اینها علامت یک پایان تلخ است برای کسی که حتی هوادارانش با اخم و اکراه از او نام می‌برند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت:

برخورد دیروز کارگران معدن آزادشهر با روحانی نمادی از نارضایتی انباشته ای است که بدل به خشم شده است.

چرا مردم مهمان نواز گلستان باید اتومبیل رییس جمهور را محاصره کنند و او مجبور به فرار از دست آنها شود؟ یا در مکان مقدسی چون حرم امام چرا باید کارگران چنان کنند که رئیس جمهور فرار را به ماندن و تهدید به خرد کردن دهان کارگران را به سخن گفتن با آنها ترجیح بدهد؟

جای آن است که رئیس جمهور، لَختی بیندیشد با زندگی مردم چه کرده که آنها با او چنین می کنند؟ توطئه ای در کار نیست. مردم حس می کنند زندگی آنها در حال نابود شدن است و مسئول این کار هم کسی است که معاون اول او ٢٠٠ میلیون تومان را پول نمی داند و می گوید قاچاق شغلی شرافتمندانه برای دختر بیکار و البته سابقا خارج نشین جناب وزیر است!

کار از حرافی و نمایش بازی کردن گذشته. کارگری که در عمق ٢ کیلومتری زیر زمین روزگار می گذراند و ده هزار تومان ندارد که فرزند مریضش را نشان دکتر بدهد، چطور تحمل کند دولتی را که در آن می گویند آسوده باشید اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان نه ٨ هزار میلیارد بلکه هزار تا بوده است!

اینها علامت یک پایان تلخ است برای کسی که حتی هوادارانش با اخم و اکراه از او نام می برند.

ارسال نظر: