کوثری در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

روحانی دوره قبل ناپلئونی رای آورد/ دولت برای کسب رای بیشتر به دنبال پرداخت یارانه قطع شده

کدخبر: 2097496

نمایند سابق مجلس نهم با اشاره به اقدام اخیر دولت در زمینه ارسال پیامک برای پرداخت مجدد یارانه قطع شده، گفت: حسن روحانی در دوره قبل به صورت ناپلئونی رای آورد به همین دلیل در دوره فعلی نیز برای کسب رای بیشتر دست به اقدامات این چنینی می زند.

محمد کوثری نمایند سابق مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین » اظهار کرد: دولت به طورکلی دوپهلو صحبت کرده و عمل می کند و براین اساس رییس جمهور از یک سو می گوید یارانه دادن به علت کسری منابع مشکل است اما از سوی دیگر به گونه ای عجیب عمل می کند و یارانه کسانی که قطع شده را دوباره پرداخت می کند تا رای بیاورند.

وی افزود: حسن روحانی در دوره قبل به صورت ناپلئونی رای آورد به همین دلیل در دوره فعلی نیز برای کسب رای بیشتر دست به اقدامات این چنینی می زند. این عضو جبهه پایداری با تاکید براینکه اقدامات این چنینی اثرات منفی به دنبال دارد، عنوان کرد: دولت یازدهم مدام می گوید پرداخت یارانه تبعات بدی به دنبال دارد ولی در شرایط فعلی به گونه ای دیگر عمل می کند لذا این نشان می دهد دولت صداقت در رفتار وگفتار خود ندارد.

کوثری تصریح کرد: بی تردید روحانی در این دوره با اقبال کمتر مردم روبرو می شود زیرا تجربه نشان داده تبلیغات اینگونه ثمراتی به دنبال ندارد.

ارسال نظر: