سعید جلیلی در جمع مردم مشهد:

سایه تهدید را نه شک، که موشک رفع می‌کند/ این روزها معلوم شد که مردم ما راجع به موشک شک ندارند

کدخبر: 2100837

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سایه تهدید را نه شک، که موشک رفع می‌کند، اظهار داشت: این روزها معلوم شد که مردم ما راجع به موشک شک ندارند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سعید جلیلی در جمع مردم مشهد در راهپیمایی روز قدس، گفت: از سال ۱۹۴۵ با پایان جنگ جهانی دوم، چند قدرت جهانی مناسباتی را بر دنیا حاکم کردند که تا امروز بیش از ۷۰ سال است تلاش می‌کنند این مناسبات را حفظ کنند.

وی افزود: اساس این مناسبات برخورداری قدرت‌ها از یک سری امتیازات انحصاری و برخورداری های سیاسی، نظامی، اقتصادی و ... است. جلیلی ادامه داد: بر این مبناست که می‌گویند ما تعیین می‌کنیم که کشورهای جهان در روابط اقتصادی شان چگونه باید رفتار کند و اگر فلان تراکنش مالی بین دو کشور اتفاق می افتد، آن را ممنوع اعلام می کنند! این همان منطق قدیمی استکبار است. عضو شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: رئیس جمهور مودب و باهوش قبلی آمریکا اعلام کرد نه تنها این مناسبات استکباری هفتاد سال بر جهان حاکم بوده بلکه باید با محوریت آمریکا تا صد سال آینده هم ادامه پیدا کند! جلیلی خاطرنشان کرد: سه سال بعد از شروع این مناسبات استکباری، رژیم نامشروع صهیونیستی در سال 1948 شکل می‌گیرد و مرحله به مرحله گسترش پیدا می‌کند و خاک فلسطین را به اشغال در می آورد. رژیم صهیونیستی سمبل این مناسبات است و نظام سلطه همین منطق استکباری را در همه جا پیگیری می‌کند؛ از برخورد با نهضت ملی نفت در ایران تا برخورد با بیداری اسلامی در مصر در سال‌های اخیر محصول همین نظام استکباری است. جلیلی ادامه داد: هیتلر اگر جنایت می‌کرد، پرچمش نژاد پرستی بود و ادعای حقوق بشر و دموکراسی نداشت اما اینها تزویر را هم در کنار زور به کار می‌گیرند و خود را محور حقوق بشر و مرجع شاخص دموکراسی می‌دانند. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ابزار آنها در این مسیر تهدید و ترساندن است و اینجاست که انقلاب اسلامی ظهور می‌کند؛ اهمیت انقلاب اسلامی اینجاست که همه نظام سلطه پشت شاه ایستادند اما ملت ایران شاه را بیرون میکند، همه نظام استکباری پشت صدام ایستاد ولی صدام در برابر ملت ایران زانو میزند. انقلاب اسلامی نه تنها علیرغم تلاش همه جانبه نظام سلطه از بین نمیرود بلکه می‌ماند و روز به روز قوی‌تر می‌شود و نه تنها پیشرفت می‌کند و قوی‌تر می‌شود بلکه تکثیر می‌شود. جلیلی تاکید کرد: حزب الله شیعه در جنگ ۳۳ روزه و حماس و جهاد اسلامی سنی در جنگ ۲۲ روزه می ایستند و رژیم صهیونیستی را شکست می‌دهند و قوی‌تر می‌شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: سی سال پیش سردشت عزیز بمباران شیمیایی می شود و صدها هزار شهید و هزاران نفر مجروح می‌شوند ولی از کسی صدایی در نمی‌آید و سازمان ملل هم موضعی نمی گیرد اما اگر در ۱۱ سپتامبر برای آنها اتفاقی بیفتد باید چندین کشور درگیر جنگ بشوند و میلیون‌ها نفر کشته و مجروح و آواره شوند. وی افزود: روز قدس فقط یک روز نمادین نیست بلکه حقیقت غلبه حق بر باطل را نشان می دهد و هر جا اراده ی قدرت های جهان در برابر اراده ملت ما قرار گرفت، ملت ما پیروز شد. جلیلی ادامه داد: همه گفتند ایران باید تضعیف شود اما امروز خودشان اعتراف می‌کنند که ایران قدرت بزرگ منطقه است و جنگ افزار و زور در مقابل ملت ایران به جایی نرسید. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز لشکر شیطانی تزویر که نتوانستند ملت ایران را "متوقف" کنند می‌خواهند آن را "منحرف" کنند و کیست که نداند تروریست‌های تکفیری سربازان جنگ نیابتی آمریکا و صهیونیستها هستند؟ وی تاکید کرد: خود اوباما می‌گوید ۵ سال هر چه در سوریه تلاش کردیم به موفقیت نرسیدیم چون جمهوری اسلامی ایران در سوریه در برابر ما بود. جلیلی گفت: امروز همه می بینند که سیر پیروزی های اسرائیل به زنجیره شکست ها تبدیل شده است؛ از جنگ ۳۳ روزه تا جنگ ۲۲ روزه و جنگ هشت روزه و به همین خاطر میخواهند ملت ها را از مبارزه منصرف کنند. عضو شورای عالی امنیت ملی افزود: با ساخت اسلام تکفیری میخواهند در مبارزه انحراف ایجاد کنند و با اسلام لیبرالی انصراف از مبارزه را پیگیری میکنند. جلیلی گفت: هرجا شکست خوردند تصمیم گرفتند تا با بزرگنمایی هزینه‌های مبارزه، مردم را از اصل مبارزه منصرف کنند. وی افزود: نتیجه تعاملات گروه‌های سازشکار فلسطینی در اسلو چه شد؟ ۲۰ سال گذشته است و امروز می‌بینیم که حتی اتحادیه اروپا هم اعتراف می‌کند که رژیم صهیونیستی همچنان به تجاوزات خود ادامه می‌دهد! این تجربه به وضوح در برابر چشم جهانیان وجود دارد. جلیلی با بیان اینکه نبرد ما با نظام سلطه نبرد جنود عقل با جنود جهل است، گفت: در پرتو پرچم امام است که امنیت و پیشرفت برای ملت ایجاد می‌شود. چنانچه نتانیاهو بعد از اصابت موشک ها به مقرر تکفیری‌ها می‌گوید ما را تهدید نکنید! عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش افزود: سایه تهدید را نه شک، که موشک رفع می‌کند و در این روزها معلوم شد که مردم ما راجع به موشک شک ندارند. وی ادامه داد: وقتی ۴ استان ما زیر آتش اشغالگران بود مناسبات بین المللی و شورای امنیت سایه تهدید را از سر ما برداشت یا قدرت ایمان و یقین ملت و ایستادگی در برابر دشمن؟ جلیلی در پایان با بیان اینکه همزمان با بتن ریختن در توان هسته‌ای ما، دشمن تحریم ها را نه تنها رفع نکرد بلکه تشدید کرد، گفت: به تجربه اثبات شده که امنیت ملی ما زیر پرچم ولایت حفظ شده و ارتقا یافته است.

ارسال نظر: