حسینی خبر داد:

نشست عمومی اقشار جمنا در یک ماه آینده برگزار می‌شود/فعال شدن دفتر سیاسی جبهه با ترکیب جدید

کدخبر: 2244446

عضو هیئت رئیسه جمنا گفت: نشست عمومی اقشار جبهه در یک ماه آینده برگزار می شود و پس از آن کمیته های تخصصی اقشار به طور جداگانه در تهران و استان ها جلسات خود برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، سیدمحمدحسینی عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیرو های انقلاب با اشاره به جلسه روز یکشنبه شورای مرکزی جمنا گفت: مهمترین اخبار روز کشور به ویژه تجمعات اعتراضی در ۱۱ شهر مورد بررسی قرار گرفت و جمع بندی شد که علیرغم فراخوان گسترده معاندان برانداز با حمایت مستقیم آمریکا و علیرغم فشار های روانی واقتصادی جز اجابت افرادی معدود، مردم نشان دادند بابرپایی آشوب در کشور مخالفند.

حسینی افزود: عموم مردم معتقدند این تنش ها نه تنها اوضاع اقتصادی را سامان نمی بخشد بلکه شرایط را دشوارتر می کند و از طرفی مردم دست خارجی ها، تحریک و سرمایه گذاری آنان در این درگیری ها را آشکارا مشاهده می کنند و قدر مسلم با روحیه غیرت و عزت ملی مردم این مداخله بیگانگان سازگاری ندارد.

عضو هئیت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو های انقلاب تاکید کرد: با وجود انتقاد و گلایه های به حق مردم نسبت به کم کاری و اشکالات دولت، به هر حال دولت را محصول رای اکثریت جامعه می دانند و در نظام مردم سالاری براین باورند که اعتراضات در چارچوب ضوابط و به قصد اصلاح امور و بهتر شدن اوضاع معیشتی و اقتصادی باید مطرح شود.

وی اولویت های کنونی، تامین کالا های اساسی و مایحتاج مردم را یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانست و اظهار کرد: با انضباط بیشتر دست اندکاران بانک مرکزی و دستگاه های اجرایی مربوطه از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت در تخصیص ارز، شفافیت و نظارت دقیق نهاد ها و مردم نگرانی ها کاهش یابد.

حسینی ادامه داد: در این جلسه همچنین مصادیقی از فشار برطبقات متوسط و محروم جامعه ذکر شد و بر لزوم تغییر نوع نگاه و نیز تغییرات در کابینه و قاطعیت دستگاه قضایی برخورد بدون ملاحظه با دانه درشت های متخلف تاکید شد.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاداسلامی با یادآوری تلاش آمریکا بر تشدید مشکلات اقتصادی به آدرس غلط دادن برخی سیاسیون اشاره کرد واظهار کرد: بعضی از نیرو های سیاسی و مدیران اجرایی که باید پاسخگوی عملکرد ضعیف خود باشند با فرافکنی و القائات ناصواب می خواهند به مسیر نادرستی که تاکنون طی کرده اند و آثار زیان بار آن کاملا مشهوداست ادامه دهند و دانسته یا ندانسته به مصالح ملی ضربه بزنند.

حسینی اضافه کرد: در این جلسه گزارشی از سنجش و نظرسنجی از وضع فرهنگی تهران تحت عنوان موج پانزدهم ارائه شد که اعضاء با مقایسه شرایط در گذشته به ریشه یابی دلایل تغییرات پرداختند.

عضو هیئت رئیسه جمنا درباره استقبال و تاکید اعضا از فعال شدن دفتر سیاسی جبهه با ترکیب جدید گفت: دفتر سیاسی اقدامات خود را در سه لایه راهبردی، تخصصی و عملیاتی طراحی کرده که خروجی آن گزارش ها و تحلیل هایی است که جواب گوی نیاز های اعضای جبهه در سراسر کشور و نیز در قالب بیانیه ها و اعلام مواضع و راهکار ها برای عموم مردم ارائه خواهد شد.

سیدمحمدحسینی در پایان خاطرنشان کرد: نشست عمومی اقشار جبهه در یک ماه آینده برگزار می شود و پس از آن کمیته های تخصصی اقشار به طور جداگانه در تهران و استان ها جلسات خود را برای تحلیل و نقد وضع موجود و راهکار های برون رفت از مشکلات و چالش ها برپا خواهند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: