واکنش میرسلیم به اظهارات "ظریف" درباره پولشویی: غیر کارشناسی بود

کدخبر: 2285096

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اظهارات اخیر ظریف مبنی بر وجود پولشویی در برخی نهادهای کشور گفت: بیان چنین اظهارات غیرکارشناسانه از آقای ظریف دور از انتظار بود.

مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، درباره اظهارات اخیر ظریف مبنی بر وجود پولشویی در برخی از نهادهای کشور گفت: این نوع اظهارات غیرکارشناسانه از آقاى ظریف دور از انتظار بود.

عضو هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اظهارات ظریف بهانه ای به دست بعضی از کشورها برای کاهش مناسبات اقتصادی با ایران بدهد، تصریح کرد: روابط اقتصادی کشورها با ایران، تابع قدرت تصمیم گیرى مستقل آنهاست.

انتقاد شدید اللحن "رحیمیان" از اظهارات "ظریف" درباره پولشویی

`دیدگاه| نقد پرویز امینی به اظهارات حاشیه ساز ظریف

به گزارش تسنیم، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به تازگی در مصاحبه ای مدعی شده "در ایران خیلی ها از پولشویی منفعت می برند و آنجاهایی که هزاران میلیارد پولشویی انجام می دهند، حتماً آن قدر توان مالی دارند که ده ها یا صدها میلیارد هزینه تبلیغات و فضاسازی در کشور، علیه قوانین ضدپولشویی ایجاد کنند".

این ادعای ظریف درباره پولشویی گسترده در کشور طی روزهای گذشته با واکنش های زیادی از جمله انتقادات نمایندگان شاخص مجلس شورای اسلامی، کارشناسان سیاسی مواجه شده و آنها خواستار ارائه مستندات او شدند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: