حدادعادل در همایش کمیته سلامت جمنا:

سرّ قدرت جمهوری اسلامی، صداقت و منطق است/ ایران و آمریکا دوگانه امروز جهان هستند

کدخبر: 2295766

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سرّ قدرت جمهوری اسلامی، صداقت و منطق است، گفت: قبل از انقلاب، دوگانه جهان آمریکا و شوروی بود ولی امروز آمریکا و ایران است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز (پنجشنبه) در دومین همایش کمیته سلامت جبهه مردمی نیروهای انقلاب، گفت: امروز انقلاب 40 ساله شده است و این جای تبریک دارد از تمامی کسانی که انقلاب را به پیروزی رسانده و از آن پاسداری کردند. امروز باید بر امام درود بفرستیم که کشور را از دست استکبار نجات دادند و باید درود فرستاد بر رهبری که راه امام را ادامه دادند و با بینش آن را به پیش بردند.

وی افزود: انقلاب از ابتدا با استکبار درگیر بوده و هست که دفاع مقدس فقط یکی از آنهاست. امروز انقلاب اسلامی به یک واقعیت انکار ناپذیر در جهان تبدیل شده است. امروز به آمریکا نگاه کنید که سربازانش را بدون هیچ نتیجه‌ای از سوریه خارج می‌کند. قبل از انقلاب، دوگانه جهان آمریکا و شوروی بود ولی امروز آمریکا و ایران است. حال اگر ایران عددی نیست چرا همیشه از ایران می‌ترسند؟

حدادعادل ادامه داد: امروز در شبکه‌ای خارجی تحلیلگری می‌گفت اگر نیروهایمان را از سوریه خارج کنیم، رسماً سوریه را تقدیم ایران کرده‌ایم. امروز به یمن و لبنان بنگرید؛ بعد از قتل رفیق حریری و... یک خط مستقیم طی می‌شود برای از بین بردن حزب الله در لبنان، ولی شما می‌بینید که حزب الله به عنوان یک واقعیت غیر قابل انکار و همراه صد در صد با ایران در لبنان تبدیل شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سرّ این قدرت، صداقت و منطق جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: اساس منطق جمهوری اسلامی بر صداقت در روابط خارجه و اهل معامله نبودن است.

وی در پایان گفت: تاریخ حوادث جهان و منطقه را که بنگرید، همه در حال معامله هستند. انقلاب اسلامی از لحاظ نظری، خط بطلانی است بر سکولاریسم و از لحاظ عملی، عصیانی علیه سلطه است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: