طی تذکری در صحن مطرح شد؛

کواکبیان: مجلس برای جان باختگان دانشگاه آزاد با حضور مسئولان جلسه‌ای بگذارد/ لاریجانی: کمیسیون آموزش در حال بررسی و تهیه گزارش در این مورد است

کدخبر: 2298659

نماینده مردم تهران گفت: ما برای نماینده سراوان جلسه غیرعلنی برگزار کردیم، اما برای جان باختگان اتوبوس دانشگاه آزاد نشستی را برگزار نکرده ایم.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر طی تذکری در صحن علنی امروز (یکشنبه ۹ دی ماه) خطاب به لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما برای یک نماینده جلسه غیرعلنی برگزار کردیم، اما اکنون برای حادثه دانشجویان دانشگاه آزاد جلسه ای برگزار نکرده و تنها گفتیم که کمیسیون آموزش آن را بررسی کند.

بیشتر بخوانید : ناگفته های خانواده راننده اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات/ با اتوبوس های ۱/۵ میلیاردی هم افراد بسیاری به کام مرگ رفته اند!

وی تصریح کرد: مردم از ما انتظار دارند که مجلس به این موضوع رسیدگی کند و برای این ۱۰ جان باخته دانشگاه آزاد از مسئولان مربوطه دعوت کرده تا آنها پاسخگو باشند.

کواکبیان تأکید کرد: گفته می شود یک عده ضد انقلاب ترمز اتوبوس ها را بریده اند و این حرف عجیب و غریبی است.

لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: ما برای یک نماینده جلسه ویژه نگذاشتیم، شما که اینجا حضور داشتید تنها آقایان قبل از جلسه مطالبی فرمودند که ما هم این نشست را برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: ما قراری برای برگزاری جلسه برای درازهی نماینده سراوان نداشتیم و بی جهت در فضای مجازی این موضوع مطرح شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون هیئت نظارت در حال رسیدگی به پرونده موضوع نماینده سراوان است.

وی گفت: حادثه تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد و جان باختن این دانشجویان بسیار بر روان جامعه تأثیرگذار بود به همین دلیل کمیسیون آموزش مجلس این موضوع را بررسی جامع کند.

لاریجانی اظهار کرد: این کمیسیون از قوه قضاییه اطلاعات میدانی را دریافت کرده و بر اساس آن گزارشی را تهیه کند تا ما بتوانیم جلسه ای را برای این موضوع برگزار کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: