حداد عادل:

انتظار ما از دولت اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است

کدخبر: 2302952

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: انتظار من از دولت این است که مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر غلامعلی حدادعادل بعدازظهر امروز در مراسم تودیع دکتر محمدرضا مخبر دزفوری و معارفه دکتر سیدسعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ما دکتر مخبر دزفولی را که در این ۱۲ سال به عنوان فردی دلسوز، پرکار و امین شناخته ایم که همیشه کارها را پیش می بردند و انصافا نیز خدمت کرده اند.

وی ادامه داد: بنده به عنوان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه دارم از وی سپاسگزاری و تشکر کنم و برای دکتر عاملی دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز آرزوی توفیق داشته باشم.

رئیس شورای تحول و ارتقا علوم انسانی گفت: امیدوارم دولت نیز نسبت به موسسات فرهنگی و بودجه این موسسات نظر لطف بیشتری داشته باشد. از جمله به شورای عالی انقلاب فرهنگی و دستگاه های زیر مجموعه این شورا نظر مثبت داشته باشد.

وی ادامه داد: انتظار ما این است دست دبیر جدید عالی شورای انقلاب فرهنگی برای امور بسته نباشد. اگر نسبت به دبیر جدید مساعدت نشود باید دائم به فکر جواب دادن به این و آن باشد، اگر قرار است وی کار کند باید مساعدت لازم صورت گیرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: انتظار دیگر من از دولت این است که مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی اجرا شود و این بهترین پاداش برای دبیر و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: