سردار وحیدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت و ارتش پاکستان قول برخورد با تروریست‌ها را داده اند و منتظر اقدام جدی آن‌ها هستیم/ از شیطنت کشور‌های حامی تروریست نخواهیم گذشت/ حامیان تروریستم ناجوانمردانه یکی از اتباع خود در ترکیه را به قتل رساندند

کدخبر: 2313481

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: جمهوری اسلامی از شیطنت‌های کشور‌های حامی تروریست نخواهد گذشت.

سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، با تاکید بر اینکه از شیطنت کشور های حامی تروریست نخواهیم گذشت، اظهار کرد: برخی کشور هایی که از تروریست ها در سوریه و عراق حمایت کردند، امروز اعمال تروریستی داخل کشور را هدایت می کنند.

وی ادامه داد: همانطور که مشاهده کردید کشور های حامی تروریست چقدر ناجوانمردانه یکی از اتباع خود را در ترکیه به قتل رساندند و ایران اسلامی به اقدامات این ها توجه داشته و آن ها باید مراقب اعمال خود باشند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه تروریست ها منتظر پاسخ و پیامد های اقدامات خود باشند، تصریح کرد: دولت و ارتش پاکستان قول برخورد با تروریست ها را داده اند و ما منتظر اقدام جدی آن ها هستیم.

سردار وحیدی درباره حضور مستشاران ایرانی در سوریه تاکید کرد: تا زمانی که تروریست ها در این کشور هستند به درخواست دولت سوریه در آنجا حضور خواهیم داشت و به کسی ارتباطی ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: