آیت الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

اولین سوالی که در قیامت از مسئولین می‌شود این است که با این انقلاب چه کردید؟

کدخبر: 2314313

خطیب نماز جمعه تهران گفت: در قیامت اولین سوالی که از ما میشود در رابطه با امانت انقلاب است که با این انقلاب چه کردید؟، مسئولین چه کردید؟ کسانی که قدرت دستتان بود چه کردید؟ آیا به وظیفه عمل کردید؟

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله محمد علی موحدی کرمانی خطیب نماز جمعه تهران در خطبه‌‌های نماز جمعه تهران خاطر نشان کرد: در ابتدای انقلاب ایثار ها و فداکاری ها بود اما یواش یواش پستهای نمایندگی مجلس ریاست جمهوری مدیریت کل استانداری ها و وزرا باعث شد دلها متزلزل شود.

وی ادامه داد: باید مراقب باشیم با خون شهدا بازی نکنیم. آنها جان دادند، عزت آفریده‌اند انقلاب را پیروز کردند این انقلاب دست ماست باید از آن مراقبت کنیم. در قیامت اولین سوالی که از ما میشود در رابطه با امانت انقلاب است که با این انقلاب چه کردید؟، مسئولین چه کردید؟ کسانی که قدرت دستتان بود چه کردید؟ آیا به وظیفه عمل کردید؟ بیت المال را عادلانه تقسیم کردید یا نه؟ یا عده ای خوردند و عده ای از گرسنگی مردند باید جواب داد. بخاطر مقداری نقاط ضعف است که برخی مردم را ناراحت کرده که خیال می‌کنند این انقلاب است که سرنوشت گوشت را اینچنین کرده اما انقلاب هر کجا آمد عزت آورد.

خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد: مسئله گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری مطرح کردن بسیار مهم است رهبر ژرف اندیش بیانیه بسیار مهمی را تحت عنوان گام دوم انقلاب منتشر کرده‌اند که به دلایل مختلف از جمله محتوا و شرایط و مقطع زمانی صدور آن برای ادامه انقلاب مهم است و باید با ارائه راهکارهای عملی زمینه تحقق آن را فراهم نماییم.

ادامه دارد...

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: