واکنش جبهه جوانان مقاومت به قرار دادن نام "النجباء" در فهرست گروه‌های تروریستی

کدخبر: 2316181

جبهه جوانان مقاومت نسبت به قرار دادن نام جنبش "النجباء" در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا واکنش نشان داد.

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، جبهه جوانان مقاومت در بیانیه ای نسبت به قرار دادن نام جنبش "النجباء" در فهرست گروه های تررویستی از سوی آمریکا واکنش نشان داد.

واکنش جنبش النجباء به اقدام خصمانه آمریکا/ هرگز تسلیم فشارها نخواهیم شد

آمریکا جنبش النجباء را در لیست تحریم های خود قرار داد

سخنگوی النجباء: هدف از فتنه سیاه در بصره انحلال حشد شعبی بود

سخنگوی «النجباء»: برخی نمایندگان پارلمان عراق با فشارهای فزاینده آمریکا مواجهند

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"فَسَوْفَ یَأْتِی اللَّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَ یُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْکَافِرِینَ یُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَ لَا یَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ"

بار دیگر چهره تزویر سربرآورد و آنانکه خود مصداق حقیقی تروریسم در ابعاد مختلف آن هستند، بخشی از محور بزرگ مقاومت را به دروغ متهم به تروریستی بودن کرد.

آمریکای جنایتکار که به اعتراف سران خود، پدیدآورنده وحشی ترین گروه تروریستی چند قرن اخیر یعنی داعش و حامی و پشتیبان بزرگترین دولت تروریستی جهان یعنی رژیم غاصب صهیونیستی است، در حرکتی مزوّرانه حرکت مردمی "النّجباء" عراق که بخش مهمی از جبهه مقاومت را تشکیل داده و شکست های سنگینی بر پیکره تروریسم و حامیان جهانی آن وارد آورده، را در لیست تروریسم قرار داد.

حقیقتا آمریکایی که حمایت مادی و معنوی خود را از آل سعود در ایجاد بحران انسانی در یمن و کشتار زنان و کودکان در این کشور دریغ نداشته مظهر تروریسم است یا رزمندگان شجاع نجباء که همواره در خط مقدم مبارزه در عراق و سوریه بوده اند؟ آمریکایی که اساس همه جریان های تروریستی از القاعده تا النصره و جیش العدل را بنا نهاده دولت تروریستی است با جوانان حرکت مقاوم النجباء که همواره حامی مظلومین بوده و گوی سبقت را در این مسیر از دیگران ربوده است؟

با بروز روزافزون قدرت ایمان و نفوذ جبهه مقاومت طبیعی است که سران استکبار از این مهم واهمه داشته باشند و دست به اقداماتی این چنین پلید بزنند که " الغریق یتشبّث بکلّ حشیش".

ما جوانان جبهه مقاومت بنابر رسالت انقلابی خود این حرکت ددمنشانه علیه رزمندگان نجباء و فرمانده شجاع آن جناب حجت الاسلام شیخ اکرم الکعبی را محکوم کرده و اعلام می کنیم اگر نجباء و شیخ اکرم الکعبی را به خاطر مجاهدت های شان در مبارزه با داعش تروریست می خوانید ما جوانان مقاومت نیز نجباء و شیخ اکرم الکعبی هستیم و از صمیم وجود فریاد بر می آوریم که "کلّنا النجباء" و "کلنا اکرم الکعبی".

در پایان آمریکا و ایادی خبیث آن را از پیامدهای این حرکت به شدت بیم می دهیم که "انا من المجرمین منتقمون".

والسلام علی من التّبع الهدی

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: