احمدی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

تلاش قرارگاه شهیداحمدی روشن برای حل مسائل کشور با استفاده از بیانیه گام دوم انقلای

کدخبر: 2316438

مسئول خواهران معاونت علمی-اقتصادی بسیج دانشجویی استان تهران گفت: قرارگاه شهیداحمدی روشن با استناد و به کارگیری راهکارهای اساسی که در بیانیه گام دوم آمده در نظر دارد که گام های بلندتری در این راستا بردارد و حل مسائل کشور را تسریع و تسهیل بخشد.

زهره احمدی مسئول خواهران معاونت علمی-اقتصادی بسیج دانشجویی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به تاثیرگذاری جنبش دانشجویی در مواقع مختلف گفت: بدون تردید جریان دانشجویی در سال‌های متمادی چه در پیروزی انقلاب اسلامی و چه بعد از آن یک عنصر فعال و موثر در پیشبرد اهداف انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت احیا و حفظ جنبش دانشجویی و با اعتقاد به این که یکی از لازمه‌های تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت در راستای حل مشکلات و مسایل کشور است، لذا در این خصوص نیز جریان دانشجویی منفعل نبوده و پا در عرصه عمل گذاشته است.

احمدی تاکید کرد: قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی در راستای همین امر مهم تشکیل شده و اعتقاد دارد که حل مسائل کشور با اتکا به ظرفیت‌ها و توانایی‌های ملی، ممکن خواهد شد. به همین جهت به ارائه الگوی مناسب برای حل مسائل و مشکلات پرداخته است. در این الگو مسائل مهم و اساسی کشور شناسایی می‌شود و پس از آن با نگاه کارشناسانه به ارائه و یافتن راهکار علمی و تخصصی پرداخته می‌شود و در نهایت تلاش برای پیش بردن این راهکارها از طریق مطالبه گری، ذیل ضوابط و اصول نظام جمهوری اسلامی انجام می شود.

مسئول خواهران معاونت علمی اقتصادی بسیج دانشجویی استان تهران اظهار داشت: قرارگاه شهید احمدی روشن متشکل از مجموعه دانشجویان انقلابی بوده که معتقد است گفتمان انقلاب اسلامی آن قدر بی شائبه و استوار است که ذیل آن می‌توان مسائل کشور را با یک نگاه تخصصی واشکافی کرد و سپس با ابزارِ قدرتمند علم و به صورت کارشناسانه به حل آن ها پرداخت.

احمدی گفت: با توجه به بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب، که ورود جدی تر به حل مسائل کشور در چهل سال دوم انقلاب را گوشزد می‌کند، قرارگاه شهیداحمدی روشن نیز با استناد و به کارگیری راهکار های اساسی که در این بیانیه آمده در نظر دارد که گام های بلندتری در این راستا بردارد تا علاوه بر ایجاد زیر ساخت های فکری و مبنایی با ورود جدی تر به عرصه ی عمل و همراه کردن آحاد مردم، گفتمان صحیح ایجاد کند و حل مسائل کشور را تسریع و تسهیل بخشد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: