استقرار کلاه سبزهای نیروی زمینی ارتش در شهر معمولان

کدخبر: 2322415

تکاوران کلاه سبز تیپ عملیات ویژه و نیروی مخصوص نیروی زمینی ارتش در شهر معمولان و روستای چم‌مهر مستقر شدند.

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی ارتش، تکاوران کلاه سبز تیپ عملیات ویژه و نیروی مخصوص نیروی زمینی ارتش با بهره گیری از تجهیزات شناوری اعم از انواع قایق و نفربرهای آبی و خاکی برای امدادرسانی و ترابری مردم و اقلام مورد نیاز از طریق رودخانه و مسیرهای صعب العبور در شهر معمولان و روستای چم مهر مستقر شدند.

بازدید فرمانده ارتش از مناطق سیل زده استان لرستان

امیر حیدری: امدادرسانی 30 بالگرد ارتش در لرستان/ ورود یک تیپ از نیروهای ارتش به منطقه

این تیپ همچنین با تلاش تکاوران و کارکنان خود کمپ های مختلفی برای اسکان موقت مردم سیل زده معمولان و چم مهر تشکیل دادند.

بر اساس این گزارش، همچنین دو گردان از تیپ284 نیروی زمینی ارتش برای لایروبی و خارج کردن گِل از منازل مردم سیل زده در مناطق سراب دوره و چگنی مستقر شدند.

250 نفر نیروی کمکی و امدادی به همراه تجهیزات لجستیکی، ترابری، امداد و نجات، امکانات بیمارستانی، تانکرهای آب و ژنراتورهای برق و سایر نیازمندی های لازم از گروه های 44 و 55 توپخانه و بیمارستان 577 اصفهان به مناطق سیل زده استان لرستان اعزام شدند.

هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همچنان از لحظات ابتدایی سیل، با پرواز انواع بالگردهای 206، 214 و شینوک، ضمن جابجایی مصدومان و خانواده های گرفتار در مناطق صعب العبور، اقلام پشتیبانی مورد نیاز مردم سیل زده را ترابری و تامین می کند.

گفتنی است، در پی دستور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر لزوم افزایش تجهیزات مهندسی برای تسریع در لایروبی شهر پلدختر و بازگشایی راه ها، تجهیزات متعددی شامل تعدادی بولدوزر، کمپرسی، ماشین های سنگین، پل های شناور و ... از گروه 411 مهندسی بروجرد راهی پلدختر و سایر مناطق سیل زده شد. بر پایه این گزارش، امدادرسانی شبانه روزی کارکنان نیروی زمینی ارتش شامل خدمات درمانی، طبخ غذای گرم و توزیع در بین مردم سیل زده بصورت مستمر ادامه دارد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: