منتظمی در گفت وگو با فارس:

خدمات‌رسانی سپاه به سیل‌زدگان توطئه‌های آمریکا برای تخریب این نهاد را نقش بر آب کرد

کدخبر: 2323214

گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سریع‌ترین زمان ممکن بیشترین خدمات را به مردم سیل‌زده ارائه داد و همچنان هم در حال خدمت به مردم سیل زده است، این موضوع منجر شد توطئه‌های آمریکا برای تخریب سپاه نقش برآب شود.

متین منتظمی دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: اقدام ترامپ در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریستی آخرین راه آمریکایی‌ها برای فرار از فشار سپاه پاسداران است.

وی در ادامه با اشاره به خدمات رسانی سپاه به سیل‌زدگان ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سریع‌ترین زمان ممکن بیشترین خدمات را به مردم سیل‌زده ارائه داد و همچنان هم در حال خدمت به مردم سیل زده است، این موضوع منجر شد توطئه‌های آمریکا برای تخریب سپاه نقش برآب شود. منتظمی تصریح کرد: از آنجایی که ایران ابرقدرت منطقه غرب آسیاکه یکی از نقاط استراتژیک جهان است شده، این مسئله برای آمریکا قابل پذریش نبود. هم اکنون هم تمامی اندیشمندان آمریکایی بر این مسئله واقف و متفق‌القول هستند که در صورت اقدام نظامی آمریکا علیه ایران، این آمریکا است که شکست خواهد خورد و این شکست آن را از تاریخ جهان حذف خواهد کرد.

وی گفت: آمریکا با ایجاد داعش و امثال آن سعی داشت ایران را در محاصره آتش خود نگه دارد ولی این توطئه نه تنها با شکست مواجه شد بلکه دست ایران را در منطقه بالاتر برد.

منتظمی یادآور شد: مدت‌ها است که فعالان سیاسی و رسانه‌ای ضدانقلاب با دولت‌های مختلف آمریکایی ارتباط دارند اما با روی کار آمدن دولت وحشی ترامپ، آن‌ها نیز دست به اقدامات عجیبی زدند که ازجمله آن‌ها می‌توان به فشار بر دولت آمریکا برای تحریم بیشتر مردم ایران اشاره کرد اما در روزهای گذشته نیز این فعالان رسانه‌ای به دیدار پمپئو رفتند و به نظر می‌رسد این اقدام آمریکا ماحصل نشست این اتاق فکر شیطانی در روزهای اخیر باشد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی بر رسانه‌های ضدانقلاب و پخش جزئیات دلقک‌بازی‌های رسانه‌ای آن‌ها در جامعه باعث شد تا ضربه مهلکی بر پیکره آن‌ها وارد شود. آمریکا امروز با این اقدام عیله سپاه قصد دارد آبروی رفته‌اش را بازگرداند که مسلما این اقدام هم باعث ریختن بیشتر آبروی آنها خواهد شد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: