فتنه‌های علیه کشور طراحی دشمن است

کدخبر: 2343244

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه امنیت در کشور برقرار است، گفت: مسؤولین کشور به فکر امنیت اقتصاد مردم و معیشت باشند.

سردار رمضان شریف ظهر امروز در مراسم راهپیمایی ۹ دی‌ماه اظهار کرد: این حضور همگانی یک پیام بسیار معناداری برای کسانی که طبل اختلاف در کشور می‌کوبند دارد که ببینند در مراسم ۹ دی، حضور همه آحاد مردم شفاف است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوصشان مردم خراسان شمالی گفت: رهبر انقلاب فرمودند که خراسان شمالی گنجینه معرفت‌ها و فرهنگ‌هاست و این نشان از جایگاه رفیع این مردم است.

وی در خصوص فتنه ۸۸ تصریح کرد: آمریکایی‌ها رسماً اعلام کرده‌اند که در فتنه ۸۸ دست داشته‌اند و حوادث آن طراحی دشمن بوده و هست و ادامه دارد اما به برکت بصیرت و آگاهی و شجاعت ملت ایران برهه این حوادث کاهش پیداکرده و هشت ماه طول نمی‌کشد بلکه در ۴۸ ساعت جمع می‌شود و دشمن دیگر قدرت ایجاد فتنه و خطر را ندارد و مردم ما فهمیم تر از آن‌ هستند که فریب امثال مریم رجوی و مسیح علینژاد که تفاله‌های صهیونیست‌اند را بخورند.

شریف خاطرنشان کرد: سردار سلامی در سفری که به استان داشتند گفتند: اگر در دو سه نقطه کشور حرکت جهادی داشته باشیم یکی از آن استان‌ها خراسان شمالی است.

وی تأکید کرد: اینجا جای آن است که بپردازیم به آن نکته که همواره تأکید رهبر انقلاب بوده و هست و آن تلاش برای رفع مشکل معیشتی مردم کشورمان است و با صدای بلند اعلام کردیم که امنیت در کشور برقرار است، مسؤولین کشور به فکر امنیت اقتصاد مردم و معیشت مردم باشند.

سخنگوی سپاه پاسداران عنوان کرد: دشمن منتظر این است که کجا میدانی بدهیم تا فتنه‌های خود را پیاده کند و گاهی هم دشمن طراحی‌های خودش را مجبور است برای بهره‌گیری از حوادث زودتر شروع کنند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: