تشییع پیکر سپهبد قاسم سلیمانی یکشنبه در مشهد دوشنبه در تهران و سه ‌شنبه در کرمان

دوشنبه؛ وداع مردم تهران با سردار دل‌ها

کدخبر: 2343521

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای آیین های تشییع و خاکسپاری پیکر سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش  را اعلام کرد.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای آیین های تشییع و خاکسپاری پیکر سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش را اعلام کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی کل سپاه آیین های تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و همراهانش پس از ورود به خاک کشورمان در مشهد مقدس و تهران و تشییع و خاکسپاری در کرمان که با حضور آحاد ملت قدرشناس وشهید پرور ایران اسلامی برگزار خواهد شد، به شرح زیرمی باشد:

مراسم تشییع پیکر این فرمانده دلاور جبهه مقاومت و همرزمانش در مشهد مقدس ، صبح روز یکشنبه (15 دی ماه) در جوار بارگاه منور و ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می شود.

همچنین مراسم تشییع در تهران، صبح روز دوشنبه(16 دی ماه) برگزار می شود و سپس پیکر مطهر این سرباز امت و ولایت صبح روز سه شنبه(17 دی ماه) در کرمان تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

تجمع هیئات مذهبی امروز در میدان فلسطین

روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی در خبری اعلام کرده است که تجمع هیات‌های مذهبی و مداحان برجسته کشوری در سوگ شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، امروز شنبه ۱۴ دی ۹۸ در میدان فلسطین برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، حرکت دسته‌های عزادار از حسینیه‌ها و مساجد، ساعت ۱۳ و تجمع هیات‌های مذهبی و مداحان اهل بیت (ع)، ساعت ۱۵ در میدان فلسطین برگزار می‌شود.

امروز مراسم تشییع شهدا در عراق

شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان امروز در حرم مطهر امامین کاظمین تشییع می‌شود. در این مراسم با حضور مقامات کشوری و لشکری عراق و مردم این کشور صبح امروز برگزار خواهد شد.

جزئیات مراسم تشییع سپهبد سلیمانی در تهران

حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر شنبه در حاشیه یک جلسه فوق‌العاده در جمع خبرنگاران حاضر شد و طی سخنانی بیان کرد: مردم انقلابی تهران، مردم همیشه در صحنه تهران برای بار دیگر حضور حماسی را به نمایش خواهند گذاشت، مردمی که این روزها داغدار شهادت سپهبد سلیمانی هستند زن، مرد، پیر و جوان در انتظار بدرقه پیکر او هستند.

وی ادامه داد: مردم ما در مراسم تشییع، صحنه‌های به یاد ماندنی تاریخ انقلاب رو برای بار دیگر خلق می‌کنند و در گام دوم انقلاب شهید سلیمانی با شهادتش ارزش‌های انقلاب را تضمین و بیمه کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: تمام کسانی که سعی می‌کردند که با شکستن وحدت مردم، انسجام مردم را کمرنگ کنند و ارزش‌های دینی جامعه را دچار اختلال کنند، شهادت شهید سلیمانی و پیکر مطهر او تمام این توطئه‌ها را خنثی کرد.

محمودی اظهار کرد: مردم انقلابی تهران در مراسم وداع با پیکر شهید سلیمانی حضور پیدا خواهند کرد، ضمن اینکه در طول روزهای گذشته تا به امروز راهپیمایی‌های بسیار باشکوه تجمعات، مجالس و محافل بسیار باعظمت را تشکیل دادند همه چشم انتظار هستند که پیکر شهید رو بدرقه کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی شرکت خواهند کرد و به اطلاع مردم انقلابی تهران می‌رسانیم که مراسم وداع با شهید سپهبد سلیمانی، همراهان و همرزمان شهید، فردا یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشا از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰ مراسم وداع در مصلای تهران برگزار می‌شود، مردم تهران و دوستداران و هم رزمانش حاج قاسم سلیمانی خواهند آمد و با پیکر شهدا وداع خواهند کرد.

وی بیان کرد: مراسم تشییع باشکوه و به یاد ماندنی شهید سلیمانی روز دوشنبه ساعت ۸ صبح در دانشگاه تهران آغاز خواهد شد و پس از اقامه نماز در دانشگاه پیکر ایشان به سوی میدان آزادی تشییع می‌شود و پس از تشییع پیکر ایشان به قم حرم حضرت معصومه سلام الله علیها منتقل و سپس به زادگاه خودش کرمان منتقل خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: ما ضمن اینکه یاد شهید سلیمانی و هم رزمانش شهیدش به ویژه ابومهدی مهندس رو گرامی می‌داریم و به روح همه شهدا درود می‌فرستیم، از مردم انقلابی شهر تهران، استان تهران و همه دوستداران فرهنگ شهید و شهادت دعوت می‌کنیم که در این مراسم با شکوه حضور پیدا کنند و بار دیگر پیوند خودشان را با ولایت نشان بدهند.

حجم ویدیو: 2.43M | مدت زمان ویدیو: 00:01:17 دانلود ویدیو
ارسال نظر: