تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

کدخبر: 2344597

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

علی اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان را به شرح زیر قرائت کرد:

نادر قاضی‌پور به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی: لزوم تعیین تکلیف خانواده‌هایی که موفق به دریافت بسته معیشتی نشده‌اند. به رئیس جمهور: تخصیص و تأمین اعتبار رزمندگان معسر.

بهروز نعمتی به رئیس حمهور: رسیدگی به نوع برخورد و عدم توانایی معاون پارلمانی وزارت علوم و عدم رسیدگی به مطالبات موکلان که توسط نمایندگان محترم بررسی شده است.

علیرضا محجوب به رئیس جمهور و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی: لزوم تسریع در معرفی رئیس صندوق بازنشستگی کشور.

احمد سالک به وزیر آموزش ‌و پرورش: هر چه سریع‌تر نسبت به تغییر مدیریت دانشگاه فرهنگیان اصفهان اقدام کنید زیرا دلسوزان انقلاب اسلامی شدیدا نسبت به آینده آموزش و پرورش نگران هستند.

حسینعلی حاجی دلیگانی به وزیر نفت: در فصل سرما کمبود کپسول گاز، شرایط را بر مردم سخت و قیمت آن را افزایش داده است. لطفا تدبیر کنید تا این مشکل برطرف شود. به رئیس جمهور: اظهارات جنابعالی در مراسم انتخاب و معرفی نمونه ملی بخش کشاورزی درخصوص جمعیت برخلاف سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در ۳۰ اردیبهشت ۹۳ است. به وزیر ورزش و جوانان: لغو میزبانی ایران مسابقات لیگ قهرمانی آسیا فراتر از نگاه ورزشی است. با استفاده از ظرفیت‌های موجود و توجه به فراهم شدن شرایط تصدی نایب رئیسی در کنفدراسیون فوتبال آسیا، نگرانی نمایندگان کشورمان و طرفداران عزیز فوتبال را برطرف کنید.

سید محمدجواد ابطحی به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لازم است در ماه های پایانی سال تمهیدات مناسب جهت تامین کالاهای مورد نیاز مردم و نظارت بر قیمت اجناس صورت گیرد تا شاهد گرانی افسارگسیخته نباشیم. تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لازم است نظارت کنید تا عیدی مصوب کارگران کامل و به موقع پرداخت شود. تذکر به رئیس جمهور: چرا نسبت به اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، مستمری بگیران و امکان برخورداری بازنشستگان و مستمری بگیران از امکاناتی که شاغلان استفاده می‌کنند، اقدام نمی‌کنید؟

محمدمهدی مفتح به رئیس جمهور: پرداخت یارانه معیشتی به تمام مشمولان آن طرح که غالب بر ۶۰ میلیون نفر اعلام فرمودید و ایجاد تسهیلات لازم برای پیگیری افرادی که خود را مشمول آن طرح می دانسته‌اند و به آن‌ها تعلق نگرفته است. تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: حذف سقف تعیین شده برای ارائه خدمات درمانی، آزمایشگاهی و بهداشتی برای موسسات طرف قرارداد بیمه تأمین اجتماعی.

منصور مرادی به وزیر نفت: نارضایتی مردم از مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان به دلیل عدم موافقت با واگذاری شعبات گاز به مناطق حاشیه شهرها.

«خبرگزاری ایسنا»

ارسال نظر: