علیرضابیگی: روحانی به دنبال بر هم زدن قاعده کشور است

کدخبر: 2345303

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه دولت روحانی به عنوان مجری انتخابات باید تضمین عدم کاهش و کیفیت آرای اسفند ماه را بدهد گفت: اظهارات حاشیه‌ساز روحانی بخشی از سناریو فرار از شکست است.

احمد علیرضابیگی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی درباره اظهارات حسن روحانی و ورود وی به پروژه انتخاباتی دولت گفت:‌ اظهارات رئیس جمهور در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور نشان دهنده تشتت در دولت است.

وی افزود: همانطور که دولتمردان در حوزه اقتصادی یکسان حرف نمی‌زنند و مانند خودرویی که هر کدام از لاستیک‌های آن به سمت و سوی خاصی حرکت می‌کنند، است در حوزه سیاست داخلی، سیاست خارجی و اداره کشور هم چنین رفتاری را دارند.

حسن روحانی به دنبال بر هم زدن قاعده کشور است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت:‌ حسن روحانی درصدد است که قاعده کشور را برهم بزند و او تصور کرده بود با افزایش قیمت بنزین و بردن کشور به سمت ناآرامی بلوا، درگیری، تنش بین مردم می‌تواند از حرارت آنها برای حضور در انتخابات کم کند.

وی گفت:‌ دولت وقتی با شکست سناریوی قبلی‌شان برای ایجاد تنش در کشور را می‌بیند به فکر تخریب انتخابات می‌افتد زیرا پیش‌بینی‌های اخیر مبنی بر حضور گسترده مردم در انتخابات است.

اظهارات حاشیه‌ساز روحانی بخشی از سناریو فرار از شکست است

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: وقتی اصلاح‌طلبان می‌بینند که از تحریم انتخابات چیزی دستگیرشان نمی‌شود تلاش می‌کنند برای فرار از شکست آن را توجیه کنند و به همن دلیل به دنبال تخریب انتخابات افتاده‌اند. ضمن اینکه دولت هم می‌کوشد با دلسرد کردن مردم و عدم حضور آنها در پای صندوق‌های رأی سناریوی دیگری را کلید زده‌اند تا اینگونه وانمود کنند در این انتخابات فضای رقابتی وجود ندارد.

وی افزود: اصلاح‌طلبان باید به مردم صادقانه بگویند که آنها با چه تعدادی وارد انتخابات شده‌اند و کدام یک از آنها در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند. در حالی که همگان اذعان دارند اصلاح‌طلبانی که ردصلاحیت شده‌اند بر اساس ایفای وظایف قانونی شورای نگهبان بوده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت:‌ اقدامات اخیر شورای نگهبان برگرفته از وظایف قانونی آنها در قانون اساسی است و موجب اعتلای جایگاه این شورا نزد مردم شده است چرا که افرادی که دارای برخی پرونده‌های خاص و فسادهای متعدد بودند با عدم صلاحیت مواجه شده‌اند.

علیرضا بیگی گفت: دست شورای نگهبان از دلایل ردصلاحیت افراد پر است ضمن اینکه مطالبه مردم هم از این نهاد انقلابی آن است که با قدرت رفتار کرده و مانع از حضور افراد پرونده دار و فاسد در انتخابات آینده شود.

وی افزود: رئیس جمهور تلاش می‌کند با بیان اظهارات خلاف واقع از اقدامات پیش‌رو فرار کند. این در حالی است که شکل‌گیری مجلس پرقدرت و با صلابت سبب خواهد شد قدرت مطالبه‌گری مجلس ارتقا پیدا کند.

روحانی به دنبال بی‌رونق کردن انتخابات و روی کار آمدن مجلس ضعیف است

علیرضابیگی گفت: مجری انتخابات حسن روحانی و دولت اوست لذا او باید به مردم ایران تضمین دهد که رأی ملت کم و زیاد نخواهد شد. این در حالی است که وزارت کشور و هیأت اجرایی از کارمندان دولت محسوب می‌شوند و اظهارات اخیر حسن روحانی مبنی بر کم و زیاد شدن آرا به دولت او بازمی‌گردد.

وی افزود: حسن روحانی می‌کوشد با ارائه آدرس‌های اشتباه و ایجاد شائبه و ابهام در جامعه اهداف شوم خود را پیگیری کند.

روحانی می‌خواهد انتخابات باشکوه نباشد

علیرضابیگی ادامه داد:‌ دولت‌ها در طول 41 سال اخیر پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در سال‌های انتخابات بخشنامه‌ صادر می‌کنند که مبادا بخش‌های مختلف دولت با دستفروشان برخورد کرده و ساخت‌وسازهای غیرمجاز را تخریب کنند. ضمن اینکه نباید چاه‌های غیرمجاز در روستاها پر شده و بنابر مدارا با مردم است تا فضای برای حضور باشکوه در انتخابات مهیا شود.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: