اقدام عجیب دبیرکل هلال‌احمر: پرچم «من انقلابی‌ام» را پایین بکشید

کدخبر: 2345841

حسن جعفری گفت: امروز دبیر کل جمعیت هلال احمر در مراسم گرامیداشت دهه فجر از ما خواست تا پرچم «من انقلابی‌ام» را پایین بکشیم و هنگامی که با مخالفت ما مواجه شد به قهر جلسه را ترک کرد.

پس از اخبار گوناگون از بازداشت‌ها و برخی عزل و نصب‌ها در میان مدیران جمعیت هلال احمر امروز حاشیه‌سازی دیگری نیز از سوی یکی دیگر از مدیران این جمعیت خبرساز شد.

براساس این گزارش در خلال برگزاری چهل و یکمین جشن پرشکوه انقلاب اسلامی که به همت بسیج در برگزار شد در اقدامی ضد ارزشی دبیرکل هلال احمر خواستار پایین کشیدن پرچم «من یک انقلابی‌ام» شد!

این در خواست با واکنش منفی فرمانده بسیج هلال احمر روبه رو شد که در نهایت به ترک مراسم توسط «پیروی» دبیرکل هلال منجر شد.

حسین جعفری فرمانده مرکز ویژه بسیج جمعیت هلال احمر کشور در گفت‌ وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: امروز دبیر کل جمعیت هلال احمر در مراسمی که به مناسبت دهه فجر برگزار کرده بودیم از ما خواست تا پرچم «من انقلابی‌ام» را پایین بکشیم تا در برنامه شرکت کند که این اقدام با مخالفت اعضای بسیج مواجه شد و آقای پیروی نیز به قهر جلسه را ترک کرد.

وی افزود: بسیج هلال‌احمر به عنوان یک نهاد انقلابی با انحرافاتی که در جریان هلال‌احمر شکل گرفته مقابله خواهد کرد و اجازه نخواهد داد هیچ شخص حقوقی و حقیقی به امام، رهبری و آرمان‌های انقلاب توهین یا دهن‌کجی کند.

وی افزود: بسیج چه در دوران جنگ و چه در دوران پس از جنگ خط مقدم مبارزه با جریان نفوذ و انحرافی و التقاطی بوده است از همین‌رو رفتار نادرست و ضد ارزشی دبیرکل خودمختار هلال‌احمر را محکوم می‌کنیم.

جعفری گفت: «من یک انقلابی‌ام» نه تنها یک لفظ بلکه یک عقیده و یک سرلوحه برای جریان نسل سوم انقلاب که در گام دوم رهبری به آن تأکید شده، است.

لازم به ذکر است پیروی اخیرا و در ایام نزدیک به انتخابات هم رضا بامداد اصل رئیس جوان و انقلابی سازمان جوانان هلال احمر را عزل کرد؛ اقدامی که با استقبال برخی رسانه های ضد انقلاب نیز مواجه شد.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: